رونمایی از بی ام و ix مدل 2022

    به گزارش «اخبار خودرو»،سرانجام پس از مدت ها انتظار، کمپانی ب‌ام‌و در یک مراسم آنلاین از جدیدترین محصول برقی خود به‌نام iX پرده برداشت.

    این مدل قطعا تبدیل به پرچم‌دار شاسی‌بلندهای این برند خواهد شد. مدت‌هاست سری i برای محصولات مدرن و برقی ب‌ام‌و در نظر گرفته شده، ب‌ام‌و i3 یک خودرو کوچک برقی‌ بود که توانست در بازار اروپا موفق باشد. محصول دیگر این سری i8 نیز به‌عنوان یک سوپرخودرو هیبرید بازار خوبی را تجربه کرد ولی تولید آن در سال جاری متوقف شد. اما iX را می‌توان محصول جذاب ب‌ام‌و دانست.

    درواقع، iX نسخه تولیدی از کانسپت iNext ب‌ام‌و است که البته هنگام معرفی سروصدای زیادی به‌پا کرد. به گزارش اسب‌بخار قبل‌تر محصولات برقی مثل iX3 و i4 را دیده بودیم اما این بار با خودرویی طرف هستیم که قرار است پرچم‌دار شاسی‌بلندهای باواریایی‌ باشد و زیرا می‌توان آخرین تکنولوژی‌های ب‌ام‌و را در آن دید. براساس اطلاعات موجود ممکن است نام این خودرو از iX تغییر کند، زیرا احتمالا نسخه بزرگ‌تر با نام iX7، به‌عنوان پرچم‌دار، این اسم را خواهد داشت. ب‌ام‌و iX براساس اندازه و معیارهای مهندسی در X3 ساخته شده اما در باطن با تغییرات اساسی روبه‌رو شده است.

    خواندن 782 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

     

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما