کارشناسی خودرو بی ام و i8

    مشخصات فنی خودرو بی ام و مدل i8

    در گذشته‌های دور، خودروهای زیادی هم وجود نداشتند. اگر مقایسه‌ای از زمان قدیم تا به حال داشته باشید، متوجه می‌شوید که تعداد و تنوع خودروها رفته رفته بیشتر شد. ضمن این که برندها و شرکت‌های مختلفی هم روی کار آمدند و توانستند خودروها و محصولات مورد نظرشان را در دسترس عموم قرار دهند. البته بگذریم از این موضوع که برخی از این شرکت‌ها با شکست‌های سنگینی مواجه شدند.

    بنابراین امروزه دست افراد برای انتخاب کاملا باز است. آن‌ها قادر هستند تا با توجه به عوامل گوناگون نظیر بودجه، سلیقه و نیازی که دارند، یکی را به دلخواه انتخاب نمایند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که تعداد این خودروها در آینده افزایش چشمگیری داشته باشد. در زمان خرید یا فروش یک خودرو، کارهای متفاوتی را باید انجام داد و کارشناسی نیز یکی از مهم‌ترین‌ها دانسته می‌شود.

    افراد زیادی هستند که امروزه امر کارشناسی را برای مردم انجام می‌دهند. ما نیز به عنوان تیم حامی کار، این افتخار را داریم که از کارشناسان خبره‌ای به منظور انجام این کار برای شما عزیزان بهره ببریم. این دسته از افراد مزایای فراوانی را هم با خود به همراه دارند. برای نمونه باید به تجهیزات پیشرفته آن‌ها اشاره داشت که کارشناسی را به درجات بالایی رسانده است.

    ما در این خصوص و برای آشنایی بیشتر شما، مقالاتی را هم تهیه کرده‌ایم که می‌توانید به آن‌ها مراجعه نمایید. در این بخش از مقالات سعی داریم تا در خصوص خودروی بی ام و مدل i8 با هم صحبت داشته باشیم. به جز بحث معرفی مشخصات و مزایای این خودرو، باید ببینیم که کارشناسی خودرو بی ام و به چه صورت است . پس در صورتی که شما هم علاقه مند به این خودرو هستید، این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

    مشخصات خودرو بی ام و مدل i8

    همان طور که در جریان هستید، شرکت بی ام و تا به حال خودروهای زیادی را روانه بازار کرده است. با این حال، i8 را باید در این زمینه از برترین‌ها به شمار آورد. ساختار فنی این خودرو تا حد زیادی پیچیده است. واضح است ک هتیم سازنده مدت‌های طولانی‌ای را برای ساخت این خودرو اقدام کرده و در آخر توانسته است تا به نتیجه برسد.

    این خودروها در ابتدا به سویله شرکت پرشیا خودرو وارد ایران شد و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. ایرانی‌های زیادی با ظاهر و امکاناتی که این خودرو دارد، حاضر به خرید آن شدند. می‌توان گفت که این اتفاق بین سال‌های 2015 و 2016 میلادی رخ داد. البته هر چه گذشت، محبوبیت و میزان خرید این خودرو کم شد. با این وجود، نمی‌توان از جذابیت‌های این خودرو چشم پوشی کرد.

    کارشناسی خودرو بی ام و i8

    مزایای خودروی بی ام و مدل  i8

    1- در وهله اول باید گفت که با خودرویی هیبریدی سر و کار داریم که همین قضیه می‌تواند مزایای بی شماری را برای استفاده کنندگان به دنبال داشته باشد.

    2- طراحی این خودرو را به هیچ وجه نباید نادیده گرفت. ساخت بخش بیرونی این خودرو به صورت کاملا چشم نواز رخ داده است و اکثر مردم نیز به این موضوع اشاره دارند.

    3- درون این ماشین نیز از تکنولوژی‌ها، آپشن‌ها و امکانات فراوانی استفاده شده است تا تجربه‌ رانندگی برای افراد لذتبخش باشد.

    4- پیشرانه درون سوز این خودرو در حدود 1.5 لیتری است و این نیز می‌تواند مزیتی برای دارندگان آن به شمار آید.

    5- موتور خودروی بی ام و مدل i8 به صورت سه سیلندره عرضه شده است.

    6- جالب است بدانید که حداکثر قدرت این خودرو 231 اسب بخار است. البته محصولات این شرکت همگی از این لحاظ در رتبه بالایی قرار دارند و این را باید یکی از دلایل محبوبیتش به حساب آورد.

    7- در کنار این خودرو دو موتور الکتریکی دیده می‌شود که هر یک به صورت مستقل به کار خود ادامه می‌دهد. یکی از این خودروها در محور جلوی خودرو و در بخش ژنراتور آن به چشم می‌خورد.

    معایب خودروی بی ام و مدل i8

    1- این طور که به نظر می‌رسد، هزینه نگهداری این خودرو به خصوص در ایران بالا است. قطعات این خودرو در صورت خرابی، به ندرت یافت می‌شود و افراد از این لحاظ با دردسر مواجه می‌شوند. دلیل آن هم این بوده که واردات این خودرو بسیار کم است.

    2- پیچیدگی‌ها در مشخصات فنی این خودرو اگر چه به جذابیت‌های آن کمک کرده است، اما معایبی هم از این نظر وجود دارد. برای نمونه و در صورت خراب شدن قطعات این ماشین، شاید خود افراد قادر به تعمیر آن نباشند.

    کارشناسی خرید و فروش خودرو بی ام و

    در بخش پایانی این مقاله باید خدمت شما عرض کنیم که کارشناسی خودرو بی ام و نیز توسط تیم حرفه ای حامی کار صورت می‌گیرد. بعد از این که شما سفارش خود را در سایت یا به صورت تلفنی ثبت می‌کنید، خیلی سریع کارشناسی به محل مورد نظرتان خواهد آمد. بعد از آن، مراحل مربوط به کارشناسی یکی بعد ازدیگری انجام خواهد گرفت.

    در صورت نیاز به مشاوره تخصصی در مورد انواع خودرو می توانید با ما تماس بگیرید.

     

    خواندن 471 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما