آیا واردات خودرو بزودی آزاد می شود !!؟

    ▪️در حالی وزیر صمت خروج از بازار انحصاری خودرو را در دستور کار قرار داده و بر واردات با هدف بهبود کیفیت تولیدات تاکید کرده که انجمن واردکنندگان خودرو نیز در نامه ای به وزیر صمت خواستار آزادسازی واردات شده است.

    ▪️پس از اعلام اظهار نظر رسمی وزارت صمت مبنی بر ضرورت واردات خودرو و بیان این جمله که خودروسازان «با ممنوعیت واردات خودرو، شرکت های خودروسازی هرگونه خواسته‌اند، تولید و با هر قیمتی که توانسته‌اند خودرو وارد بازار کرده‌اند» نشان داد که رویکرد مثبتی نسبت به واردات دارد، مجلس نیز نسبت به این اظهار نظر واکنش مثبت نشان داد و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تدوین طرحی با هدف واردات تکنولوژی با هدف بهبود کیفیت تولیدات خبر دادند.

    خواندن 798 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما