آخرین وضعیت تولید خودروسازان

    ▪️بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید 496 هزار و 876 دستگاه خودرو از سوی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه است. ▪️بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید 250 هزار و 330 دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است. ▪️بر پایه این آمارها، تا پایان مهرماه 179 هزار و 949 دستگاه در گروه پژو، 26 هزار و 397 دستگاه در گروه سمند، پنج ‌هزار و 914 دستگاه رانا و 30 هزار و 324 دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد. ▪️در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید 94 دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و 195 دستگاه هایما، چهار هزار و 287 دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و 170 دستگاه پژو 2008 شد. ▪️38 هزار و 680 دستگاه از این تولیدات مربوط به آمار مهرماه این شرکت است.
    خواندن 496 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما