ورود JAC T8 منتخب "پیکاپ های هوشمند چین" به بازار ایران

    ارائه یک پیکاپ جدید از برند چینی JAC توسط کرمان موتور؛ یکی از اخبار مهم خودرویی صنعت خودروی کشور طی ماه گذشته بود که جزئیات کاملش را منتشر کردیم. همانطور که اشاره شد حضور جک T8 می تواند تنوعی برای بازار کلاس پیکاپ در ایران باشد که به علت تحریم ها و کاهش فعالیت برندهای خارجی عملا تنوع خاصی در صفر کیلومترهای آن مشاهده نمی شود.

    براساس اطلاعات موجود، این پیکاپ احتمالا تا 2 ماه آینده وارد بازار کشورمان خواهد شد. پس از آنکه ویژگی ها و قابلیت های جک T8 را در این لینک مطالعه کردید، بد نیست اشاره ای نیز به کسب جایزه ای با عنوان "بهترین پیکاپ هوشمند سال 2019 چین" داشته باشیم که جز موفقیت های تی8 محسوب می شود

    کاربر در سریع ترین زمان به اطلاعات مکانی مانند جای پارک، سوختگیری، کارواش و ... از طریق سامانه مذکور دسترسی خواهد داشت. هر چند این امکان در کشور چین برای تی8 فعال شده اما شرایط سخت افزاری و برخی از زیرساخت های نرم افزاری لازم در این محصول فراهم است و در صورت فراهم شدن اطلاعات مرتبط می توان در بهترین شکل ممکن از ویژگی های هوشمند این پیکاپ چینی بهره مند شد.

    سامانه اتصال داخلی "کارلایف" یکی دیگر از فناورانه های تی8 است که با استفاده از آن می توان به انتقال فانکشن ها مانند انواع پلی لیست از گجت هایی شامل تلفن همراه، مدیا پلیرها و ... به سیستم هوشمند خودرو پرداخت. این انتقال از نظر سخت افزاری توسط پورت یو اس بی و یا بلوتوث تی8 انجام می شود. همچنین پشتیبانی از فرمان های صوتی امکان دریافت تماس و یا اعمال تغییرات در سامانه ناوبری بدون دخالت دست را فراهم کرده است.

    خواندن 787 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

     

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما