کیا استونیک جی‌تی لاین ۲۰۲۱ جدید رونمایی شد

    سلتوس کوچک‌ترین کراس اوور کیا در آمریکاست اما اگر استونیک وارد این بازار شود وضعیت فرق خواهد کرد. این کراس اوور کوچک حدود ۲۳۰ میلی‌متر کوتاه‌تر از سلتوس بوده و پهنای آن نیز ۴۰ میلی‌متر کمتر از برادر خود است. کیا اوایل امسال اقدام به ارتقای استونیک در اروپا کرد و حالا نوبت به معرفی‌ تریم پرچم‌دار این خودرو رسیده است.

    نسخه جدید و پرچم‌دار استونیک با پسوند جی تی لاین شناخته شده و دارای برخی بهبودهای ظاهری است و در بحث قوای محرکه تغییری رخ نداده است. این خودرو هم‌اکنون گیراتر از سایر نسخه‌های استونیک حس می‌شود هرچند خروجی‌های اگزوز آن اصلا نشانی از پرفورمنس را ندارند. سقف زرد استونیک جی تی لاین با رنگ متفاوت بدنه همراه شده و به این مورد باید رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید را نیز اضافه کرد.

    این کراس اوور کوچک با جلوپنجره جدید و سپر متمایزی عرضه می‌شود. فلاپ های نقره‌ای نیز تکمیل کننده تغییرات بدنه‌ای هستند که با شش رنگ اصلی و رنگ‌های زرد یا مشکی سقف عرضه می‌شود. تغییرات داخل کابین کمتر در دید هستند هرچند از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش جدید صندلی‌ها و فرمان چرمی با نشان جی تی لاین اشاره کرد.

    زیر کاپوت استونیک جی تی لاین همان پیشرانه ۱ لیتری توربوی سایر نسخه‌ها قرار گرفته و با استفاده از تکنولوژی هیبریدی ملایم قدرت ۱۱۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۲ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی‌ای همراه شده که البته از انواع معمولی نبوده و فاقد پدال کلاچ است زیرا ارتباط مکانیکی آن جای خود را به تنظیمات کاملاً الکترونیکی داده است.

    البته می‌توان گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه را نیز سفارش داد که در این صورت گشتاور پیشرانه به ۲۰۰ نیوتون متر می‌رسد. این نیرو فقط به چرخ های جلو منتقل می‌شود. استونیک جی تی لاین شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱۰.۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعتی دارد.

    خواندن 795 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما