شروع فروش اقساطی بی‌ام‌و 120i توسط پرشیا خودرو

    پرشیاخودرو جشنواره فروش خودروهای مختلف بی ام و را برگزار کرده و در این جشنواره می توانید خودروهای مختلف اعم از صفر و کارکرده را از این شرکت به صورت اقساطی خریداری کنید. این جشنواره از چهارشنبه 15 بهمن ماه الی جمعه 17 بهمن ماه جاری است و می توانید برای مشاهده خودروهای عرضه شده و آشنایی با شرایط فروش در نظر گرفته شده برای هر خودرو به دفتر مرکزی این شرکت واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص کرج مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 0214591 داخلی 3 تماس بگیرید.

    فروش اقساطی بی ام و 120i صفر کیلومتر
    اما در این میان به سراغ یکی از ارزان ترین مدل های بی ام و در ایران رفتیم تا شرایط فروش این خودرو را توضیح دهیم. بی ام و 120i مدل 2018 به صورت صفر کیلومتر در سبد خرید این شرکت قرار گرفته که با 5 سال گارانتی، 2 سال BSI و یک سال بیمه بدنه تحویل داده می شود.

    برای خرید این خودرو تنها 358 میلیون تومان پیش پرداخت لازم است و الباقی به صورت اقساط یکساله پرداخت خواهد شد.

    رای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 0214591 داخلی 3 تماس بگیرید

    بی ام و 120i با کد اتاق F20 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند حداکثر 184 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و 270 نیوتن متر در 1350 دور را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو 8 سرعته خودکار است و تمامی نیرو را به دیفرانسیل عقب منتقل می کند.

    این خودرو به کیت M مجهز شده و که از فرمان سه پره معروف بی ام و کاملاً مشخص است.

    خواندن 593 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

     

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما