آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان

    Jaguar I-Pace

    جگوار همواره پیشتاز تولید خودروهای پرسرعت در جهان بوده است و سریع ترین خودروی هیبریدی حل حاضر در جهان نیز متعلق به همین برند است که می تواند در ۴.۵ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

    Tesla Model 3

    پرفروش ترین مدل خودرو تسلا که از رقبای اصلی سری سه بی ام و محسوب می شود. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۳.۱ ثانیه زمان نیاز دارد.

    Lotus Evija

    این خودروی انگلیسی توانایی رسیدن به سرعتی حدود ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت را دارد و در سه ثانیه می تواند از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

    Nio EP9

    این مدل هنوز به تولید انبوه نرسیده است اما سریع ترین خودروی هیبریدی چینی می تواند در ۲.۷ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

    Tesla Model X

    دیگر نماینده تسلا که از یک باتری نیرومند ۱۰۰ کیلووات بر ساعت بهره می برد. این مدل می تواند در ۲.۷ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

    Porsche Taycan Turbo S

    خودروی گران قیمت پورشه که حداکثر سرعت آن حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است و می تواند در ۲.۶ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

    Tesla Model S

    یکی از گران قیمت ترین و پرابهت ترین خودروهای هیبریدی در جهان که می تواند در ۲.۳ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو حدود ۹۰ هزار پوند قیمت دارد.

    خواندن 541 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

     

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما