سایپا دعوتنامه تعهدات مهر 99 را با قیمت جدید صادر کرد

    ▪️سایپا دعوتنامه تعهدات مهر 99 را با قیمت جدید صادر کرد‌! این در حالی است که تا تاریخ 30 مهر دعوتنامه تعهدات تحویل مهر صادر نشده است و قیمت جدید نیز تا این تاریخ اعلام نگردیده است، پس قرارداد تحویل مهر 99، تعهد معوق محسوب می‌شود و طبق قانون افزایش قیمت نباید برای این قراردادها اعمال شود. ▪️شرکت سایپا در مهرماه با قیمت قدیم فروش فوق العاده برگزار کرده است و طبق قانون با همان فروش قیمت مهرماه تثبیت گردیده است. ▪️همتای دولتی سایپا یعنی شرکت ایران‌خودرو، دعوتنامه تعهدات مهر 99 را بدون افزایش قیمت ارسال کرد و خودروها نیز در حال تحویل به مشتریان می‌باشند. باورش سخت است، اما خودروی پژو 207 دنده‌ای (که از محصولات سطح بالای داخلی محسوب میشود)، موعد تحویل مهر، با قیمت 121 میلیون فاکتور شده است این در حالی است که خودرو کوییک آر که از هر نظر بسیار پایین‌تر از 207 می‌باشد، با قیمت 140 میلیون فاکتور خواهد شد ! ▪️امید است با نظارت و پیگیری دستگاه های مربوطه این مشکل مرتفع گردد و دعوتنامه تعهدات تحویل مهر 99 با قیمت قبل مجددا صادر گردد. ?دعوتنامه‌های جدید با قیمت‌هایی که در ادامه آمده، صادر شده است: - کوییکR مهر 99 با قیمت 140 میلیون تومان - ساینا فولادی مهر 99 باقیمت 92.9 میلیون تومان - کوییک دنده‌ایی مهر 99 با قیمت 129.7 میلیون تومان - ساینا آپشنال مهر 99 خودرو تحویلی ساینا فولادی با قیمت 92.9 میلیون تومان - ساینا S مهر 99 خودرو تحویلی ساینا فولادی با قیمت 92.9 میلیون تومان - تیبا2 آپشنال شهریور 99 خودروی تحویلی تیبا2 معمولی با قیمت 77.8 میلیون تومان
    خواندن 1359 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

     

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما