تولید پراید با اسم جدید !

    فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو درباره توقف تولید پراید گفت:
    - تا زمانی که بازار رقابتی نباشد و در‌های کشور به روی صنعت خودرو بسته باشد، بعید است خودروی پراید توقف تولید شود و بازار ایران با آن خداحافظی کند.

    - او با بیان اینکه تولید پراید می تواند از دیدگاه صادراتی باشد، ادامه داد: بار‌ها اعلام شده که تولید پراید می‌خواهد متوقف شود، اما هر بار با اعمال تغییراتی در این خودرو، با اسمی جدید روانه بازار شده است. باید گفت که پراید به عنوان ارزان‌ترین خودرو کشور همچنان مشتری دارد و با توجه به قدرت خرید مردم و گران بودن محصولات دیگر، هنوز اقبال به سمت پراید برای خریداری بالا است.
    زاوه در ادامه تصریح کرد: مسئولان خودروی تیبا را به عنوان جایگزین پراید معرفی کرده اند و این در حالی است که ۱۰ سال از تولید تیبا می‌گذرد و احتمالا تا ۱۰ سال آینده نیز مهمان ما خواهد بود

    - بنابراین اگر سیاست گذاران تولید خودرو همچنان تاکید بر تولید خودروی ۵ هزار دلاری دارند، نمی‌توان توقع عرضه یک خودروی با کیفیت به بازار را داشت.

    - این کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر این کار امکان پذیر بود چینی‌ها با توجه به توانایی بالای خود این محصول را تولید و روانه بازار می‌کردند، گفت: بعید است خودروی جایگزین پراید محصول با کیفیت تری نسبت به خود پراید باشد.

    خواندن 991 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما