کارشناسی خودرو هایما s7

    کارشناسی خودرو هایما s7

    خودرو هایما ۷ محصول شرکت هایما وابسته به شرکت فاو میباشد که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار در بازار خودرو وارد شد که اولین حضور این خودرو در بازار چین صورت گرفت. از آنجا که محصولات هم رده ی این خودرو مانند جک s5 و سایر کراس اوور های هم رده در بازار ایران طرفداران زیادی داشت، خیلی زود توجه علاقه مندان را به خود جلب کرد. از سال ۱۳۹۴ بود که هایما s7 توانست به بازار ایران ورود کند. با توجه به اینکه پیشرانه تولیدی هایما در ابتدا ۲ لیتری بود نتوانست رضایت مشتریان را جلب نماید. بنابراین ایران خودرو بر آن شد که هایما s7 توربو را با فیس لیفت دوم ارائه دهد. چهره ی جدید هایما s7 توانست تا حدودی رضایت مشتریان را جلب نماید. از سال ۹۷ تولید نسخه ی ۲ لیتری آن به‌ پایان رسید تا اینکه نسخه ی توربو این خودرو روانه س بازار شد.

    بدنه و ظاهر در کارشناسی خودرو هایما s7

    ظاهر و بدنه ی خودرو هایما s7 نسبت به خودروهای هم رده اش حجیم و با هیبت تر به چشم می آید. فیس لیفت شده ی هایما s7 چهره ی جذاب تری به خود گرفته است همچنین جلوپنجره با خطوط عمودی کرومی تغییری چشم نواز در نسخه ی جدید هایما محسوب میشود.

    عواملی مانند تزئینات بومرنگی در قاب مه شکن که در سپر جلو قرار گرفته به زیبایی جلوه ی آن افزوده است. در بدنه خودرو هایما s7 فرم دهی قابل توجهی به چشم‌ نمیخورد. البته در نمای عقب این خودرو چهره ای شبیه به شاسی بلندهای تمام عیار طراحی شده که جلوه ای زیبا به آن میبخشد. در کل میتوان گفت با همه ی ناهماهنگی هایی که در بعضی از نقاط بدنه دیده میشود و همچنین قیمت تمام شده ی آن، هایما s7 یک خودرو مناسب از نظر بدنه به حساب می آید.

    طراحی داخلی در هایما s7

    یکی از نکات مهمی که در هنگام خودرو به آن توجه میشود طراحی داخلی و آپشن های موجود در آن خودرو میباشد. هنگام ورود به کابین هایما s7 با تغییر آنچنانی نسبت به نمونه ی ۲ لیتری آن روبه رو نخواهید شد. چرا که فقط تغییراتی مانند تعویض رنگ کنسول میانی، رودری ها، داشبورد و روکش صندلی ها به چشم می آید. با تمام این اتفاقات طراحی داخلی هایما توربو s7 را میتوان جزء طراحی های بصری زیبا و تا حدودی مدرن قرار داد. نقاطی که در طراحی داخلی هایما s7 باعث احساس رضایت کاربران میشود، پنل کیلومترشمار، غربیلک فرمان، کنسول میانی میباشد. فضای داخلی هایما s7 جادار و بزرگ میباشد به طوری که با حضور ۵ نفر سرنشین احساس فضای ناکافی وجود نخواهد داشت.

    آپشن ها و امکانات در کارشناسی خودرو هایما s7

    بررسی آپشن ها در کارشناسی خودرو هایما s7 باید به دقت انجام گیرد. چرا که با وجود کمترین مشکل در قطعات آن قیمت نهایی خودرو متفاوت خواهد بود. اما در این خودرو چه آپشن هایی تعبیه شده است؟
    آپشن ها و امکاناتی که هایما s7 توربو به کاربران ارائه میکند واقعا در کلاس خود قابل توجه میباشد. امکاناتی نظیر آینه های جانبی تاشونده برقی، سانروف برقی، ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه،کروز کنترل، سنسور تشخیص نور و باران، استارت دکمه ای، صفحه نمایش لمسی، چراغ مه شکن، حسگر میزان باد لاستیک، شیشه بالابر برقی، گرمکن صندلی راننده با ۸ حالت، ترمز ABS، دیلایت، کیسه هوا، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، قطع خودکار سوخت به هنگام تصادف، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، سیستم ایستایی ور سربالایی، ایزوفیکس و ... در هایما s7 در نظر گرفته شده است که در نوع خود لی نظیر میباشد.

    بررسی کلی هایما s7

    در کل پس از کارشناسی خودرو هایما s7 به مزایا و معایبی بر خواهید خورد که به آن اشاره خواهیم کرد. نقاط قوتی که در هایما s7 وجود دارد شامل طراحی بدنه قابل قبول، طراحی داخلی و کابین مناسب، توان فنی بالاتر نسبت به نسخه قبلی، کابین جادار، آپشن های متفاوت و... میباشد. همچنین نقاط ضعفی که میتوان برای هایما s7 در نظر گرفت شامل حساسیت پیشرانه به بنزین بی کیفیت، عرضه ی کمتر نسبت به رقیبانی مثل جک s5، حجم بزرگ و ظاهری تقریبا معمولی میباشد.

    خرید و فروش هایما s7

    همان طور که مطلع هستید پس از کارشناسی خودرو به درخواست مشتری قیمت خودروی کارشناسی شده اعم از هایما s7 اعلام میگردد. این امر شناخت کارشناس و تسلط آن به شرایط و شناخت جو روانی بازار را می طلبد. هایما s7 نیز دارای آپشن ها و امکانات متفاوتی است که هنگام کارشناسی خودرو به طور کامل مورد ارزیابی قرار میگیرد. قیمت نهایی هایما s7 دست دوم پس از کارشناسی دقیق طی گزارشی تحت عنوان گزارش کارشناسی خودرو هایما s7 به مراجعه کننده ارائه میگردد.

    در صورتی که قصد کارشناسی خودرو هایما s7 را دارید میتوانید با مرکز حامی کار تماس گرفته یا به صفحه ی درخواست کارشناس ما از طریق وب سایت حامی کار مراجعه نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حضور یابند.

    خواندن 392 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما