×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات هیوندای i30

    هیوندای i30

    شرکت خودروسازی هیوندا یک شرکت کره ای می باشد که در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد، این شرکت با وارد کردن خودروی هیوندای مدل i20 نشان داد که در ساخت خودروهای هاچ بک نیز توانایی بالایی دارد و می تواند در زمینه های ساخت و تولید دست به کارهای مختلفی بزند.

    سری i هیوندای از سال 2012 راه اندازی و تولید شد و حدود هر 2 سال یک بار با طراحی های جدید و به روز در این سری خودرویی جدید با ظاهری زیبا تر و مشخصات فنی پیشرفته تر به بازار عرضه کرده است، آخرین سری از این تغییرات و خودروی جدیدی که در سال 2020 وارد بازار می شود هیوندای i30 می باشد که با طراحی زیبا و جدید حتما توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند.

    شرکت هیوندای این خودرو را به نوعی پرچمدار شرکت خود می داند و به دلیل قدرت بالای آن یک رقابت قوی با دیگر شرکت های خودروسازی به راه می اندازد و به همین دلیل از تمامی امکانات رفاهی و قدرتی در ساخت این خودرو استفاده می کند، اینطور که مشخص است این شرکت روی خودروی هیوندای i30 سرمایه گذاری زیادی کرده است و دو مدل خودرو از روی آن در حال تولید است که به نام های هیوندای i30 فست و هیوندای i30 N معرفی شده اند، ما در این مقاله مشخصات فنی و رفاهی این خودرو را شرح میدهیم تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

    هیوندای i30

    مشخصات ظاهری و رفاهی هیوندای i30

    همان طور که گفتیم این خودرو با ظاهری زیبا و جدیدتر نسبت به خودروهای قبلی وارد بازار می شود که میتوان اینطور توصیف کرد، در قسمت روبه رویی این خودرو جلو پنجره ی سه بعدی و کمی بزرگتر از نسل های قبلی طراحی شده است و چراغ های LED جلو که به شکل V  هستند و در طول بدنه امتداد پیدا کرده اند که در کنار دیگز جزییات ظاهری زیبا تشکیل داده است، چرخ های این خودرو با رینگ های 16 و 18 قابل سفارش می باشند و شرکت هیوندای 6 رنگ را برای این خودرو در نظر گرفته است، چراغ های عقب نیز به صورت ترکیبی LED  در کنار سپر ها مجددا طراحی شده است که در کل ظاهری زیبا و چشم نواز دارد.

    از امکانات رفاهی این خودرو می توان به وجود آینه های جانبی برقی تاشونده، سانروف، سیستم کنترل کیفیت هوا، شیشه های ضد تشعشع فرابنفش، هشدار دهنده اتمام لنت ترمز، وجود 6 کیسه هوا در جلو و قسمت های جانبی، کروز کنترل، سرد کردن مواد غذایی در داشبورد جلو، روشن شدن خودکار چراغ ها، سنسور باران، فیلتر هوای داخل اتاق، روکش چرمی صندلی ها و ... اشاره کرد.

    مشخصات فنی هیوندای i30

    این خودرو دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ می باشد که 143 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 186 نیوتن متر در 4600 دور در دقیقه قدرت دارد، 4 دنده اتوماتیک و حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت برای این خودرو در نظر گرفته شده است، همچنین دارای سیستم تنفس طبیعی در موتور است.

    جهت کارشناسی خودرو کلیک نمایید.

     

    opizo

     

    خواندن 608 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما