×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی دانگ فنگ sx5

    دانگ فنگ sx5

    یک از خودروهای جدید ساخت ایران که توسط شرکت خودرو سازی فردا وارد بازار شده است خودروی دانگ فنگ sx5 می باشد که مونتاژ یک خودروی چینی است، این شرکت از زمستان 99 محصول دوم خود را که همین خودرو می باشد با لوگوی اختصاصی فردا موتور وارد بازار کرده است، فردا موتور از معدود شرکت هایی می باشد که در شرایط سخت تحریم دست به این کار زده و وارد مرحله جدیدی از فعالیت تجاری شده است، اما هنوز محصولات زیادی از این شرکت در خیابان ها به چشم نمیخورند، فروش اقساطی خودرو فردا sx5 نیز از اسفند 99 آغاز شده که به صورت 6 ماهه تحویل مشتری داده می شود، ما در این مقاله قصد داریم به مشخصات فنی و ظاهری این خودرو بپردازیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

    دانگ فنگ sx5

    مشخصات ظاهری دانگ فنگ sx5 

    ایراد گرفتن از خودروی دانگ فنگ sx5 کار دشواری می باشد، زیرا در ساخت ظاهری این خودرو با استفاده از طرح معمول شاسی بلند های کره ای و اروپایی توانسته اند نظر عموم مردم را به این خودرو جلب کنند، طرح چراغ ها و جلو پنجره این خودرو برگرفته از فولکس واگن می باشد و همچنین ادوات کروم که در دانگ فنگ sx5  به کار گرفته شد حالتی لوکس به این خودرو بخشیده است، حجم بالای سپر و کابوت و چراغ های بزرگ نمای جلو بسیار هماهنگ و زیبا هستند و با دیگر اجزا کاملا تناسب دارند، مه شکن ها نیز حالت تهاجمی را در نمای این خودرو ایجاد کرده است ، در نمای کناری این خودرو میتوان گفت بر گرفته از شاسی بلند های چینی می باشد که با خطی برجسته چراغ عقب را به دستگیره های ماشین وصل میکند، اما یکی از مواردی که لوکس بودن خودرو را کاهش می دهد استفاده از پلاستیک سیاه رنگی می باشد که در سرتاسر نمای جانبی از آن استفاده شده است، اما به طور کلی میتوان به نمای ظاهری sx5 نمره بالایی داد.

    مشخصات فنی دانگ فنگ sx5

    یکی از مشخصات عجیب که بین خودرو سازان ایرانی کمتر به چشم میخورد و شرکت فردا موتور در sx5 آن را به کار گرفته است استفاده از موتور 1600 سی سی با تنفس طبیعی می باشد که تنها 123 اسب بخار قدرت دارد، چینی ها سرعت این خودرو را 160 کیلومتر در ساعت بیان کرده اند و حدود 16 ثانیه زمان لازم است تا شتاب گیری از صفر تا صد صورت گیرد، گیربکس های این موتور از نوع اتوماتیک cvt شش سرعته تیپ ترونیک می باشد، به طور کلی نباید انتظار یک خودروی سریع و مهیج را از sx5 داشت و بیشتر برای برطرف کردن نیاز خانواده ها مناسب می باشد.

    این خودرو از نظر رفاهی از امکاناتی همچون آینه بغل تاشونده برقی، صفحه نمایشگر 8 اینچی، چراغ ال ای دی در جلو و عقب، شیشه ها و سانروف برقی، کروز کنترل، باربر سقفی، سنسور پارک عقب، فرمان برقی با دکمه و ... برخوردار است و همچنین دارای کیسه هوا برای سرنشینان جلو ، قفل مرکزی و قفل خودکار حین رانندگی، کنترل توقف در سر بالایی و ... می باشد.

    برای کارشناسی خودرو میتوانید به همین لینک مراجعه کنید.

     

    خواندن 1000 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما