انتشار جزئیاتی از تویوتا فورچونر لجندر مدل 2021

    این خودروساز همچنین تریم پیشرفته و پیشرفته جدیدی از مدل را با نام لجندر معرفی کرد. تویوتا اکنون تریم های فورچونر را در دو مدل استاندارد و لجندر طبقه بندی کرده است. در کل، هفت نوع مختلف از جمله لجندر جدید ارائه خواهد شد.

    تویوتا فورچونر در کشور ما هم حضور کم رنگی را تجربه کرد و خیلی شناخته شده در بازار خودروی ایران نبود ولی نسخه های موجود هنوز هم برای خود طرفدارانی را دارند. این فورچونر لجندر از نمای جلو متفاوتی با چراغ های جلوی LED باریک و جلوپنجره مشبک جدید بهره می برد. این مورد به آن کمک می کند تا خودش را متمایز کند هرچند سپر جلو و کاپوت کم و بیش یکسان باقی می مانند. عامل دیگر تمایز، ظاهر بیرونی سفید مروارید دو رنگ آن با سطوح مشکی متضاد است. سایر گزینه های رنگ از فورچونر استاندارد هنوز با این گزینه ارائه نشده اند.

    در قسمت عقب، لجندر یک سپر طراحی شده و تریم مشکی براق را در بین خوشه های چراغ عقب بدست می آورد. البته همچنان سوار بر مجموعه ای از چرخ های آلیاژی 18 اینچی است. با این حال، با دقت نگاه کنید و متوجه خواهید شد که این ها الگوی دو رنگ متفاوتی دارند که به جذابیت اسپرت آن افزوده است.

    در قسمت داخلی، یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 9.0 اینچی وجود دارد که از قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار است. از دیگر ویژگی های آن می توان به دوربین 360 درجه، شارژ بی سیم، سیستم هشدار خروج از خط، سنسور جهت چرخ و کروز کنترل با رادار اشاره کرد. برخلاف طیف گسترده ای از گزینه های بنزینی، دیزلی، اتوماتیک و 4x4، لجندر فقط به صورت چرخ عقب محرک با موتور 2.8 لیتری دیزلی متصل به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک در دسترس خواهد بود.

    خواندن 654 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما