شرایط فروش اقساطی ویژه خودرو BMW 320 مدل 2018

    به تازگی پرشیاخودرو نمایندگی رسمی محصولات ب ام و آلمان در ایران، شرایط فروش اقساطی ویژه ای را برای بی ام و سری 3 مدل 2018 در نظر گرفته است. این خودرو که در حقیقت جدیدترین نسخه سری 3 موجود در ایران است، به صورت صفر کیلومتر عرضه شده و در رنگ های مختلف قابل خریداری است. قیمت بی ام و 320i پرشیاخودرو بصورت نقدی 2.290.000.000 تومان است اما با تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو، می توانید با پیش پرداخت تنها 458 میلیون تومان، خودرو را خریداری کرده و الباقی را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنید.

    خواندن 1302 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما