طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا

    خودروسازی سایپا ، جدیدترین شرایط فروش فوق العاده محصولات خود را منتشر کرد، بنابر بخشنامه منتشر شده، این شرکت از ساعت 14 روز دوشنبه، هفدهم آذر ماه 99 فروش فوری 8 محصول خود را آغاز خواهد کرد، محدودیت های ثبت نام و شرایط قرعه کشی، در این طرح نیز اعمال خواهد شد.
    خودروهای در نظر گرفته شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، وانت سایپا ۱۵۱، نیسان وانت تک سوز، نیسان وانت تک سوز آپشنال، نیسان وانت دوگانه سوز، نیسان وانت دوگانه سوز آپشنال، نیسان وانت دیزلی یورو5 و وانت پادرا پلاس با لاستیک رادیال می‌باشد.

    زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 99/09/17 (به مدت 3 روز)

    در این مرحله از فروش فوق العاده، قیمت تیبا صندوق دار 87 میلیون و 75 هزار تومان، قیمت سایپا 151 91 میلیون تومان، قیمت نیسان وانت تکسوز 177 میلیون و 723 هزار تومان، قیمت نیسان وانت تکسوز آپشنال 187 میلیون و 797 هزار تومان، قیمت نیسان وانت دوگانه سوز 199 میلیون و 898 هزار تومان، قیمت نیسان وانت دوگانه سوز آپشنال 209 میلیون و 872 هزار تومان، قیمت نیسان دیزل یورو 5، 263 میلیون و 963 هزار تومان و قیمت وانت پادرا پلاس با لاستیک رادیال 231 میلیون و 887 هزار تومان تعیین شده است.

    خواندن 538 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما