×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی و ظاهری لکسوس Lx570

    همانطور که میدانیم شرکت لکسوس بسیاری از خودروهای لوکس را به بازار عرضه کرد که در ساخت آن ها از ترکیب دوام محصولات تویوتا و امکانات و کیفیت بالا استفاده شده است، مدل Rx در لکسوس به برترین شاسی بلند ها مشهور می باشد که در سال 2020 با اعمال تغییراتی در این خودرو از خودروی جدید مدل Lx رونمایی شده، لکسوس Rx برای اولین بار در سال 1998 به بازار عرضه شد و در سال های بعد سری های جدیدی از این خودرو تولید شد و تا الان پرفروش ترین خودرو شاسی بلند در جهان می باشد و به دلیل امکانات رفاهی و کیفیت بالا از طرفداران زیادی برخوردار است، لکسوس مدل Lx570  از نظر ظاهری اندکی از تویوتا لندکروز برتر می باشد و قابلتهای ویزه ای که در آفرود و کیفیت ساخت بالا دارند این خودروها را در رده پرطرفدارترین خودروهای شاسی بلند قرار داده است.

    مشخصات فنی و ظاهری لکسوس Lx570 چیست

    در طراحی ظاهری این خودرو از جلو پنجره ی بزرگ و دوکی شکل و چراغ های باریک که حالت تهاجمی دارد استفاده شده است، افزودن مه شکن به شکل دایره در اطراف سپر و حفره های مشبک که در زیر چراغ های جلو از دیگر مشخصات ظاهری این خودرو می باشد و در نمای پشت تفاوتی با مدل 2019 خود ندارد، در سیستم داخلی خودرو نیز تشخیص عابر پیاده در نور کم، هدایت خودرو دربین خطوط بهبود یافته و سیستم هشدار خودرو نسبت به برخورد آن با اجسام و افراد، برخورد به دوچرخه را در این نسخه اضافه کرده است.
    از مشخصات فنی خودرو میتوان به سیستم انتقال قدرت 8 سرعته اتوماتیک، توان خروجی با قدرت 383 اسب بخار، حداکثر سرعت 220 کیلومتر بر ساعت و نوع پیشرانه 5.7 لیتری اشاره کرد.
    قیمت مدل پایه این خودرو 86 هزار دلار در بازار فروخته می شود، برای کارشناسی خودرو و گرفتن اطلاعات دقیق خودرو میتوانید به لینک مشخص مراجعه کنید.

    خواندن 924 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما