×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    خودروهای لوکس سال 2020

    همه ما میدانیم که خودروهای لوکس میان انواع خودروها همیشه جایگاه ویژه و طرفداران زیادی دارند، حتی کسانی که توانایی خرید این خودروها را ندارند باز هم به شدت طرفدار آن ها هستند و این میزان از طرفدار به دلایل زیادی از جمله، کیفیت و ظرافت ساخت بسیار بالایی که این خودروها دارند، میزان راحتی بسیار زیادی که در این خودروها با امکانات رفاهی مناسب به وجود آمده است و همچنین پرستیژ بالایی که این خودروها دارند همیشه ان ها را در صدر جدول قرار میدهد، در خودرو لوکس خریدار یا خود رانندگی میکند یا یک راننده دارد و به همین دلیل در قسمت جلو و عقب داخل خودرو هردو به میزان بالایی از امکانت مجهز شده است، بسیاری از شرکت های خودرو سازی در جهان سالهای زیادی است که در این عرصه در مقام و درجه بالایی قرار دارند و با تولید خودروهای لوکس و مناسب رضایت و اعتماد را در مشتری و طرفداران خود حفظ کرده اند، در این مقاله میخواهیم درباره برخی از خودروهای لوکس معرفی شده در سال 2020 به شما بگوییم.

    خودروهای لوکس و گران در سال 2020

    1-لکسوس LS، افراد لاکچری پسند در اکثر موارد خودروی لکسوس را انتخاب میکنند، بخصوص در کشورهای اروپایی، لکسوس سری LS نسب به دیگر سری ها از ویژگیهای مثبت بیشتری برخوردار است و کمتر خودرویی در این جهان با این سری از خودروهای لکسوس رقابت دارد.
    2- آئودی مدل A8، این خودرو که ساخت کشور آلمان می باشد در مدل جدید خود 40 سیستم کمک راننده دارد که با این امکانات میتواند به مسافت 60 کیلومتر خودران باشد.
    3- مرسدس بنز کلاس S، کسانی که با این خودرو رانندگی کرده اند راحتی بالای آن را به ظاهری که شاید در مقایسه با دیگر خودروها پایین تر باشد ترجیح داده اند.
    4- رنجروور اس یو وی، این خودروی بریتانیایی از لوکس ترین خودروهایی می باشد که در جهان مخصوص افراد بسیار ثروتمند است.
    5- تسلا مدل S، این مدل از تسلا به دلیل سرعت بسیار بالا و طظاهری زیبا تر نسبت به مدل های قبلی جزء خودروهای لوکس قرار گرفته است.
    و خودروهای دیگر که معرفی آن ها در این مقاله نمیگنجد، برای کارشناسی ماشین های لوکس میتوانید به لینک کارشناسی خودرو مراجعه کنید.

    خواندن 619 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما