کارشناسی خودرو کیا سول

    کارشناسی خودرو کیا سول

    اگر قصد خرید و کارشناسی خودرو کیا سول را دارید با ما در ادامه همراه باشید. کارشناسان متخصص حامی کار شما را در خرید خودرویی مطمئن همراهی خواهند کرد.

    تاریخچه ای از کیا سول

    این خودرو که در سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار وارد بازار شد، دومین خودرو پرفروش در کمپانی کیا پس از اپتیما محسوب میشود‌. کیا سول با توجه به نما وظاهر غلط اندازی که دارد تشخیص کلاس آن شاید کار دشواری باشد اما این خودرو در دسته ی مینی کراس اوور قرار میگیرد. در کشور ما مدل ۲۰۱۵ کیا سول به وسیله ی شرکت اطلس خودرو به بازار عرضه میگردد. موتور این خودرو دارای موتور ۱.۶ لیتری با ۴ سیلندر میباشد که گیربکس آن ۶ سرعته اتومات است. نوع دیگر کیا سول با جعبه دنده ۶ سرعته روانه ی بازار میشود. با توجه به جلوه ی خاصی که کیا سول دارد مناسب برای کسانی است که به دنبال یک خودروی متفاوت هستند.
    رقبای این خودروی کره ای را میتوان نیسان تیدا، هوندا جاز، فورد فیستا دانست. اما تیپ های تولیدی کیا سول در سه حالت پلاس، پایه و Exclaim وارد بازار میشود.

    آپشن های کیا سول در تیپ پایه

    در کارشناسی خودرو کیا سول آپشن ها به طور ویژه بررسی میگردند تا قطعه ای تعویض نشده باشد. تحهیزاتی که در کیا سول در تیپ پایه آن وجود دارد شامل صندلی های عقب تاشو، شیشه عقب دودی، فرمان تلسکوپی، دکمه های سیستم صوتی، تودوزی پارچه ای، تهویه عالی، رینگ های استیل ۱۶ اینچی، کروز کنترل و‌‌... میباشد. با سفارش پکیج ویژه میتوانید آپشن های مختلف دیگری مانند چراغ های جلوی اتومات، مه شکن، هشدار سرعت، دوربین دید عقب، رادیو اینترنتی و ... نیز داشته باشید.

    آپشن های تیپ پلاس در کیا سول:

    موتور تقویت شده در این تیپ ویژگی بارز آن نسبت به تیپ پایه به حساب می آید. خروجی برق ۱۲ ولت، زیرآرنجی تاشو، کروز کنترل رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ، تودوزی با کیفیت تر، زیرآرنجی برای سرنشین جلو و... از امتیازات تیپ پلاس کیا سول میباشد. در این تیپ هم شما میتوانید پکیج های مختلف با امکانات بیشتر بر روی خودرو نصب نمایید که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

    روکش چرمی، نمایشگر لمسی، کنترل آب و هوای اتومات، صندلی مجهز به گرمکن، استارت و استاپ اتومات و...

    آپشن های تیپ Exclaim در کیا سول:

    تمامی آپشن های تیپ پلاس و پکیج اولیه در این تیپ وجود دارد. تجهیزات اضافه ای که در تیپ Exclaim به کار رفته است شامل آینه الکترونیک، رینگ های ۱۸ اینچی، صندلی برقی راننده، چراغ های حرکت LED و...
    در این تیپ نیز شما میتوانید امکاناتی نظیر سانروف پانوراما، کنترل آب و هوای اتومات، تودوزی چرم، گرمکن فرمان، نورپردازی داخلی، سیستم صوتی فوق العاده، سرویس GPS، کیفیت چرم عالی و ... را سفارش دهید.

    مزایا و معایب کیا سول

    در کارشناسی خودرو کیا سول میتوان به نقاط ضعف و نقاط قوت خودرو پی برد. در خودرو کیا سول به طور کلی معایب خاصی جز بازار ضعیف و عرضه محدود، شنیده شدن صدای موتور، هندلینگ نسبتا ضعیف دیده نمیشود. اما مزایای آن در کابین جادار، مصرف سوخت مناسب است.

    ایمنی کیا سول

    یکی از مباحثی که در کارشناسی خودرو کیا سول به آن به طور تخصصی پرداخت میشود، بحث امنیت خودرو است. خوشبختانه این خودرو کره ای که محصول کمپانی معروف کیاموتورز میباشد، از ایمنی بالایی برخوردار است.‌ چرا که توانسته گواهی امنیتی از دو موسسه EURONCAP و MHTSA را کسب نماید. با وجود عرضه ی کم این خودرو در بازار داخلی، کیا سول توانسته رضایت مشتریان را دریافت کند و به فروش خوبی در کشورمان دست یابد.

    بدنه ی کیا سول

    خودروی کیا سول بدنه ی نسبتا قوی دارد و قطعات جانبی آن از کیفیت بالایی برخوردار است. در کارشناسی خودرو کیا سول تمامی بررسی ها درباره بدنه و تجهیزات جانبی آن به طور دقیق ارزیابی میگردد. وجود کوچکترین نقص در بدنه میتواند تاثیر مستقیم بر قیمت خودرو داشته باشد. همچنین بررسی مشخصات فنی در کارشناسی خودرو کیا سول به وسیله ی جدیدترین دستگاه های تخصصی صورت میگیرد تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.
    پس از بررسی کلیه موارد اعم از تمامی آپشن ها، وضعیت فنی خودرو، شرایط لاستیک و بدنه خودرو، بیمه نامه، کارکرد واقعی خودرو و ... گزارشی تحت عنوان گزارش کارشناسی خودرو به متقاضی ارائه میگردد.

     
    خواندن 429 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما