کارشناسی خودرو لندکروز

    کارشناسی خودرو لندکروز

    خودروی لندکروز از محبوب ترین خودروهای خارجی در کشور ماست که دارای رو دیفرانسیل و مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک میباشد. این خودرو ساخت کشور ژاپن است که اولین بار در سال ۲۰۰۷ وارد کشور ما شد. این خودرو که جزء پرفروش ترین محصولات این برند ژاپنی است، نسل پنجم آن در مدل ۲۰۰۸ به کشورمان راه یافت. نسخه های مختلفی از این خودرو به بازار عرضه شد. نسخه ۶ سیلندر آن تیپ GXR و نسخه های ۸ سیلندر تیپ VXR بودند. بهترین امکانات و تجهیزات یا به عبارتی بهترین آپشن های این غول عظیم الجثه ژاپنی در نسخه ۸ سیلندر آن وجود دارد. این چکیده ی کوتاه را گفتیم تا اشاره کنیم به این که کارشناسی خودرو لندکروز کار هر شخص و یا مرکز کارشناسی خودرو نیست. تخصص در مشخصات فنی و بدنه و آپشن های این غول ژاپنی لازم و ضروری است.

    کارشناس خودرو لندکروز

     

    مراحل اصلی درخواست کارشناسی خودرو لندکروز

    ۱- بررسی اجمالی قبل از خرید: حتما قبل از درخواست کارشناسی خودرو لندکروز مواردی مانند عیوب ظاهری، خط و خش، تست رانندگی و... را چک کنید.
    ۲- درخواست کارشناسی خودرو لندکروز در محل: بعد از تایید شدن خودرو توسط شما با کارشناسان متخصص حامی کار تماس گرفته تا به حضوری خودرو لندکروز موردپسند شما کارشناسی گردد. در صورت کارشناسی حضوری نیز میتوانید به مرکز تخصصی حامی کار مراجعه کنید.

    ۳- دریافت خدمات کارشناسی خودرو لندکروز: کارشناسان حامی کار شرایط خودرو اعم از بدنه، فنی، آپشن ها، لاستیک ها و جلوبندی و... را بررسی مینماید. در نهایت گزارش کارشناسی خدمت شما ارائه میگردد.

     

     

    قیمت گذاری در کارشناسی خودرو لندکروز

    قیمت گذاری در خودرو های خارجی در شرایط فعلی بازار، نیازمند یک کارشناس با تجربه و خبره میباشد. خودروی مورد پسند شما نسبت به کارشناسی انجام شده، جو روانی بازار، مدل و سال ساخت خودرو و ... قیمت گذاری میگردد. همچنین تمامی هزینه های استهلاکی و سرویسی خودرو لندکروز برای خریدار براورد میشود.

    هزینه ی کارشناسی خودرو لندکروز

    کارشناسی و تست خودرو تعرفه و نرخ معینی دارد. اما متاسفانه عده ای سودجو با پیشنهاد مبالغی بالاتر از نرخ مصوب در پی جلب مشتری هستند یا بلعکس، عده ای با ارائه قیمتی پایین تر از نرخ مصوب و نداشتن تجربه و تجهیزات مورد نیاز، سعی در فریب دادن مشتریان دارند.

     

    نقش دیاگ در کارشناسی خودرو لندکروز

    دیاگ از مهم تربن تجهیزات تخصصی در تشخیص عیوب خودرو مخصوصا مشکلات موتور خودرو است. با پیشرفت تکنولوژی عیب یابی خودرو ها به همان میزان راحت تر و آسوده تر شده است و دیگر جای نگرانی جهت کارشناسی خودرو خود باقی نمیماند.

    تست بدنه در کارشناسی خودرو لندکروز

    بدنه و میزان رنگ شدگی هر خودرویی از جمله لندکروز، به راحتی و با چشم غیر مسلح، غیر قابل تشخیص است. بنابراین سلامت بدنه و رنگ خودرو نیازمند دستگاه های به روز مانند ضحامت سنج میباشد.

     

     
    خواندن 263 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما