کارشناسی قیمت خودرو

     

    کارشناسی قیمت خودرو

    کارشناسی قیمت خودرو جهت تعیین قیمت خودرو و ارزش واقعی آن انجام میگردد. این کارشناسی میتواند شامل وضعیت رنگ و بدنه خودرو، مدل خودرو، شرایط و جو روانی بازار، حجم معاملات، میزان کارکرد خودرو و... باشد. خودروی شما نسبت به اطلاعاتی که ارائه میکنید تعیین قیمت میشود. به صورت کامپیوتری و غیر حضوری قیمت دقیق خودروی شما محاسبه نمیشود. زیرا پارامتر های بسیار زیاد و مهمی در قیمت گذاری یک خودرو نقش دارند. از عوامل بسیار مهمی که در کارشناسی قیمت خودرو وجود دارد، بدنه و موتور خودرو است.

     

    برای مثال بدنه، میزان رنگ، سلامت شاسی ها و ... مورد بررسی قرار گیرد تا از بدنه ی خودرو اطمینان حاصل کنیم. بنایراین کارشناسی قیمت خودرو به صورت غیر حضوری کار بسیار دشوار و سختی است.
    یکی از مسائل دیگری که در کارشناسی قیمت خودرو باید مورد ارزیابی قرار گیرد، تجهیزات فنی، مخصوصا موتور و گیربکس خودرو است. این کار با نشستن کارشناس خودرو پشت فرمان و رانندگی او صورت میگیرد. زیرا تنها با حرکت خودرو ممکن است به سلامت و قدرت موتور پی برد.

     

     

    کارشناسی قیمت خودرو در محل

    اگر این امکان برای شما وجود ندارد که خودروی خود را به مرکز کارشناسی ما بیاورید، نگران نباشید. با یک تماس میتوانید از خدمات حامی کار در محل خود بهره مند شوید. کارشناس خودرو حامی کار به صورت حضوری در محل شما حاضر شده و خودرو ی شما کاملا تخصصی، قیمت گذاری میگردد.

    در زمینه کارشناسی قیمت خودرو سوالات متداولی بین عموم مردم وجود دارد که در اینجا به بعضی از آن ها اشاره میکنیم:

    ۱- چه مواردی در کارشناسی قیمت خودرو ارزیابی میشود؟

    از جمله مهم ترین موارد میتوانیم به شاسی و اتاق خودرو، جلوبندی و لاستیک ها، آپشن های خودرو، موتور و گیربکس، بدنه، تست دیاگ، تست رانندگی و ... اشاره کنیم.

    ۲- چه ضمانتی جهت دقت در کارشناسی قیمت خودرو وجود دارد؟

    در صورتی که شرایط فنی خودرو با برگه ی کارشناسی شده مغایرت داشته و اثبات گردد، مبلغ اخذ شده بابت کارشناسی قیمت خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

    ۳- هزینه کارشناسی قیمت خودرو چه قدر است؟

    هزینه ی دریافتی جهت کارشناسی قیمت خودرو متناسب با مدل و سال ساخت خودروی شما متغیر میباشد‌.

     

     

    ۴- کارشناسان خودرو چه آموزش هایی دیده اند؟

    تمامی کارشناسان حامی کار دوره های آکادمیک و تخصصی خودرو را شرکت کرده اند و از به روز ترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده میکنند.

    ۵- شرایط فنی در کارشناسی قیمت خودرو به چه صورت ارزیابی میگردد؟

    کارشناسان حامی کار با استفاده از جدیدترین دستگاه ها مانند دیاگ وضعیت فنی خودرو را بررسی میکنند.

    ۶- شرایط بدنه و رنگ شدگی آن چگونه بررسی میشود؟

    بدنه خودرو به وسیله ی دستگاه ضخامت سنج و تجربه ی کارشناس مورد بررسی قرار میگیرد.

    ۷- محیط لازم در کارشناسی قیمت خودرو چگونه باید باشد؟

    محیط تاثیر بسیار زیادی در کارشناسی دقیق خودرو دارد و باید از نور کافی برخوردار باشد. همچنین فضای کافی جهت باز کردن درب های خودرو وجود داشته باشد.

    ۸- آیا برگه ی گزارش کار به مشتری داده میشود؟

    بله، پس از کارشناسی قیمت خودرو با ذکر مشخصات دقیق خودرو برگه ای به عنوان برگه ی کارشناسی به شما ارائه میگردد.

    ۹- آیا خودروی صفر نیاز به کارشناسی دارد؟

    بله، در بعضی موارد خودروی صفر قبل از ارائه به مشتری دچار مشکلاتی در بدنه خودرو میگردد که نیاز به کارشناسی دارد.

    خواندن 277 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما