×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی k132 ایران خودرو

     ایران خودرو به تازگی از خودروی جدیدی به نام k132 رونمایی کرده که این خودرو طرح توسعه یافته پژو 301 میباشد و بر اساس مدیران داخلی شرکت ایران خودرو یک خودروی کاملا داخلی میباشد و قرار بر این است که در دو مدل دنده ای و اتومات وارد بازار شود که در هردوی آن ها امکانات خوبی به کار گرفته شده است، اما در نسخه دنده اتوماتیک آن امکانات بیشتری در اختیارتان قرار دارد که برخی ازین امکانات عبارتند از : 
    1 - رینگ های 16 اینچی آلومینیومی
    2 - سنسور باران و نور
    3 - وجود 4 کیسه هوای ایمنی برای راننده
    4 - آینه بغل های تاشونده برقی راهنمادار
    5 - روکش چرمی و پارچه ای و ...
    خودرو سازان ایران خودرو تلاش بسیاری کردند تا تمام طراحی این خودرو مختص به خودشان باشد و یک خودرو با طراحی کاملا ایرانی ساخته باشند و این مورد بالای 90 درصد درست اجرا شده است، نام این خودرو به صورت موقت انتخاب شده و احتمالا در آینده با یک نام تجاری (نام یک پرنده یا کوه ) تولید میشود.
    اگر بخواهیم از نظر طراحی این خودرو را نقد کنیم باید بگوییم در نمای رو به رو طراحی که در خودرو های دنا و دنا پلاس بوده را ادامه داده است، این خودرو ها بسیار شبیه به خودروی فورد موستانگ هستند به خصوص در خودروی k132 در طراحی چراغ های اصلی خودرو و سپر جلو کاملا شبیه به خودروی جدید موستانگ طراحی شده که این کپی در صنعت خودروسازی کمی ناشیانه به حساب می آید .

    مشخصات فنی خودروی k132 چیست؟

    خودروی k132  دارای موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری میباشد که میتواند 110 اسب بخار قدرت تولید کند که خروجی شتاب این قدرت در خودروی 5 دنده ای معمولی حداقل 9.5 ثانیه و در خودروی 6 دنده ای اتوماتیک 11.5 ثانیه میباشد، مصرف سوخت هم با رعایت استاندارد ها در این خودرو برای گیربکس دستی 6.7 لیتر و برای گیربکس اتوماتیک 7.15 لیتر در هر 100 کیلومتر در نظر گرفته شده است، همچنین سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها و سیستم کنترل پایداری الکتریکی در این خودرو استفاده شده است که در ایمنی خودرو بسیار موثر میباشد.
    برای اطلاعات بیشتر راجع به خودروها به کارشناسی خودرو مراجه کنید . 

    خواندن 525 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما