کارشناسی فنی خودرو بنز e350

    کارشناسی فنی خودرو بنز e350

    در زمان‌های قدیم، تنوع فراوانی را در مورد خودروها شاهد نبودیم. رفته رفته برندهای گوناگونی در این حوزه پدید آمدند و توانستند به شهرت فراوانی هم برسند. افراد زیادی به صورت روزانه محصولات این برندها را از آن خود می‌کنند و بنز را هم باید یکی از برندهای موجود در بازار جهانی به شمار آورد.

    بنز از زمان قدیم تا به حال، خودروهای فراوانی را در دسترس مردم قرار داده است و یکی از مشهورترین آن‌ها هم e350 است. به همین دلیل است که روزانه افراد زیادی از ما می‌خواهند که نسبت به کارشناسی خودرو بنز اقدام نماییم.

    ما تا به حال مقالات زیادی را در مورد کارشناسی خودروهای بنز به دست شما عزیزان رسانده‌ایم. امروز وقت آن رسیده است تا ببینیم خودرو بنز e350 چه مشخصات فنی‌ای در خود دارد و ضمن این که با مزایا و معایب آن هم آشنا شویم. پس در صوتی که علاقه‌مند به این ماشین هستید، این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

    مشخصات فنی خودرو بنز e350

    حال به موضوع مشخصات فنی این خودرو می‌رسیم و باید ببینیم که از این لحاظ چه شرایطی دارد. در ابتدا همان طور که می‌دانید، با خودرویی آلمانی سر و کار داریم که طراحی آن هم به سال 2011 میلادی مربوط می‌شود. موتور این خودرو به صورت 6 سیلندر 24 سوپاپه است و این را می‌توان یکی از ویژگی‌های تقریبا مثبت آن نیز به حساب آورد.

    کارشناسی فنی خودرو بنز e350

    سازندگان خودرو بنز e350، حجم آن را در حدود 3498 سی سی در نظر گرفته‌اند. انتقال نیرو در آن نیز به وسیله دیفرانسیل عقب انجام می‌گیرد. مانند بسیاری از خودروهای دیگر این شرکت، این خودرو نیز به صورت هفت دنده‌ای راهی بازار شده است. البته شتاب این خودرو در مقایسه با ماشین‌های جدیدتر این شرکت تا حدودی کمتر است.

    این طور که شواهد نشان می‌دهد، شتاب e350 از 0 تا 100 تقریبا برابر با هفت ثانیه محاسبه می‌شود. حداکثر سرعت آن را هم 250 کیلومتر در ساعت دانست. بنابراین نتیجه می‌گیریم که این خودرو نیز مانند مقادیر زیادی از خودروهای بنز برای مسافرت و تفریح گزینه ایده‌آلی خواهد بود. ضمن این که وزن این ماشین نیز بسیار مناسب است و آن را باید چیزی در حدود 1700 کیلوگرم به شمار آورد.

    مزایای خودروی بنز e350

    دقت داشته باشید مزایایی که در این بخش به شما عزیزان اعلام می‌کنیم، به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر دارد.

    1- در ابتدا باید به شما بگیویم که فرمان پذیری خودروی e350 فوق العاده است. در واقع این تمهیداتی بوده که تیم سازنده برای آن در نظر گرفته است.

    2- این طور که به نظر می‌رسد، افراد زیادی با اتاق و به طور کلی فضای درونی این خودرو راحت هستند و مشکلی از این بابت به چشم نمی‌خورد. سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا این فضا بزرگ باشد.

    3- امنیت این ماشین هم مورد دیگری است که باید در این بخش ذکر شود. بسیاری از افراد چنین می‌پندارند که این محصول در مقایسه با دیگر خودروهای شرکت بنز امنیت زیادی ندارد، در صورتی که هرگز این طور نیست. بدنه این خودرو به حدی محکم و قوی است که در زمان تصادف‌های جزئی با مشکلی مواجه نمی‌شود. البته سایر بخش‌های خودرو را هم باید در نوع خود ایمن دانست.

    4- در نهایت هم باید به موتور این خودرو اشاره داشت که قدرت زیادی در آن مشاهده می‌شود. این موتور دقیقا مانند دیگر خودروهای سری e در نظر گرفته شده است و مزایای فراوانی را برایتان به همراه دارد.

    کارشناسی فنی خودرو بنز e350

    کارشناسی سلامت و رنگ خودرو در محل

    برای این که ببینید خودروی گفته شده رنگ دارد یا خیر و اطمینانی به فروشنده آن ندارید، می‌توانید از اعضای تیم ما کمک بگیرید. ما به عنوان یک کسب و کار موفق، فردی را به عنوان کارشناس به محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد. وی با تجهیزات پیشرفته و به روزی که در اختیار دارد، می‌تواند بهترین به خوبی از عهده کارشناسی خودرو e350 بر بیاید.

    روزانه عده زیادی برای کارشناسی خودرو بنز با ما تماس می‌گیرند و شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. در صورتی که نیاز به کارشناسی خودرو بنز در محل دارید تنها لازم است که با ما تماس بگیرید. بعد از ارائه مشخصات و محل مورد نظر، ما فورا برای انجام کارشناسی اقدام خواهیم کرد.

    کارشناسی قیمت خودرو بنز کار کرده

    در صورتی که فروشنده یا خریدار خودروی بنز و به ویژه مورد ذکر شده هستید، باز هم می‌توانید با ما تماس بگیرید. اعضای موجود در تیم ما اطلاعات به روزی در مورد قیمت یک خودرو دارند و می‌توانند شما را در این خصوص راهنمایی کنند. آن‌ها با بررسی کردن ویژگی‌ها و مشخصات فنی و ظاهری خودرو، در نهایت قیمت آن را به شما خواهند گفت.

    امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

    خواندن 551 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما