مشخصات فنی خودرو بی ام و 320i

    مشخصات فنی خودرو بی ام و 320i

    همان طور که در جریان هستید، امروزه خودروهای تازه‌ای وارد بازار شده است و افراد از استفاده از آن‌ها لذت زیادی می‌برند. این خودروها در واقع تجربه‌ای دلنشین از رانندگی را برای اشخاص به ارمغان آورده است. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، نسبت به انتخاب خودروی صفر یا کارکرده اقدام نمایید. حال اگر انتخاب شما گزینه دوم باشد، نیاز است تا با یک کارشناس در ارتباط بوده و از وی بخواهید تا برای بررسی خودروی مورد نظرتان به آن محل بیاید.

    گفتنی است که حتی برای فروش خودرو نیز نیازمند چنین کارشناسانی خواهید بود. در این زمینه، کارشناس به شما اعلام می‌کند که برای فروش باید چه قیمتی بر روی ماشین خود بگذارید. مطمئنا می‌دانید که شرکت بی ام و در زمینه تولید خودروهای گوناگون فوق العاده عمل می‌کند. یکی از محصولات این شرکت را باید بی ام و i320 به شمار آورد که بی شک طرفداران فراوانی در سسر تا سر جهان دارد.

    در همین راستا، امروز قصد داریم تا در مورد کارشناسی خودرو بی ام و با هم صحبت داشته باشیم. البته در ابتدا نیاز است تا در خصوص مشخصات و مزیت‌های این خودرو، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم. پس در صورتی که شما نیز به دنبال خرید چنین ماشینی هستید، تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

    فرمان پذیری خودرو i320

    در ابتدا باید به سراغ فرمان پذیری این خودرو برویم تا ببینیم در چه شرایطی قرار دارد. سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته‌ای در این خصوص مشاهده می‌شود تا فرمان پذیری این خودرو، تجربه‌ای بی نظیر برای رانندگان به شمار برود. در صورتی که مقایسه‌ای میان هندلینگ این ماشین و خودروهای سایر برندها داشته باشید، متوجه معرکه بودن آن خواهید شد. در واقع سازندگان این خودرو تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند تا این ماشین از این نظر جایگاه بالایی داشته باشد.

    عملکرد موتور خودرو i320

    در بحث کارشناسی خودرو بی ام و، تمام موارد مربوط به موتور خودرو بررسی خواهد شد، اما بد نیست شما نیز اطلاعاتی در خصوص آن داشته باشید. شاید محصولات شرکت بی ام و را بتوان از نظر کاهش مصرف سوخت و ارائه عملکرد بهتر از سوی موتورهایش شناخت. این شرکت از قدیم در این زمینه عالی کار کرده و رفته رفته توانسته است به کیفیت موتور خودروهای خود اضافه نماید.

    شتاب اولیه خودروی بی ام و i320 در حدود 7.3 ثانیه در نظر گرفته شده است و با دارا بودن سرعتی برابر با 235 کیلومتر بر ساعت، می‌توان لذت فراوانی از آن برد. در واقع این یکی از بزرگ‌ترین مزایای این ماشین به شمار می‌رود که باز هم در مقابل رقیبان کم نمی‌آورد.

    مصرف سوخت خودروی i320

    اکنون لازم است تا اطلاعاتی در مورد مصرف سوخت این خودرو را هم به انتشار برسانیم. با وجود این که تمام خودروهای شرکت بی ام و در نوع خود مصرف سوخت پایینی دارند، اما i320 را باید از این لحاظ از برجسته‌ترین‌ها دانست. در خصوص این مصرف سوخت کم، از قطعات لازم و با کیفیتی استفاده شده است تا بتوان بهتر از آن بهره برد. مطمئن باشید که هزینه‌های نگه‌داری و مصرف سوخت این خودرو بسیار پایین خواهد بود.

    امکانات i320

    هر خودرویی می‌تواند امکانات و آپشن‌هایی را در خود داشته باشید و این برای بی ام و i320 نیز صدق می‌کند. با توجه به این که این خودرو در سال‌های گوناگونی وارد بازار شده است و هر بار هم تغییراتی در آن به وجود می‌آید، بنابراین می‌توان گفت که آپشن‌های هر نسخه‌ای از آن با دیگری متفاوت است.

    با این حال، در کل می‌توان چنین گفت که این خودرو از امکاناتی همچون سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های کمک راننده، سیستم صوتی درج یک، سیستم تهویه هوا، سیستم صندلی‌ها و سنسورها و همچنین سیستم آینه و شیشه و سقف برخوردار است. البته در این خصوص باد بدانید که آپشن‌ها و امکانات این خودرو به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر می‌گیرد.

    معایب i320

    بیشتر مزایای خودروی بی ام و i320 در بالا گفته شد و بد نیست اشاره‌ای هم به معایب آن داشته باشیم. این خودرو از نظر خدمات پس از فروش و یافتن قطعات به منظور تعمیر، همواره مشکلاتی را برای افراد کشورمان در بر داشته است. افراد کمی هستند که بتوانند از عهده تعمیر این خودروها بر بیایند و باید به سختی آن‌ها را پیدا کنید. همچنین قطعات این خودروها نیز به ندرت پیدا می‌شوند و به همین دلیل، می‌توانند تعرفه‌های بالایی هم داشته باشند.

    کارشناسی خرید و فروش خودرو بی ام و

    همان گونه که ذکر شد، کارشناسی خرید خودرو بی ام و به وسیله ما انجام خواهد گرفت. شرکت حامی کار افتخار دارد تا کارشناسی این دسته از خودروها را هم به مشتریان گرامی خود ارائه کند. کافی است که با تیم ما تماس گرفته و درخواست کارشناس داشته باشید. سپس این کارشناس در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما می‌آید و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

     

     

    خواندن 365 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما