کارشناسی خودرو در محل

     

    کارشناسی خودرو در محل

     کارشناسی خودرو به‌ طور کلی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، به بررسی کامل یک خودرو پرداخته می‌شود. با اجرای این فرآیند، سلامت یک وسیله نقلیه خودرویی، به‌ طور کامل بررسی می‌گردد و سپس ارزش واقعی خودروی مورد نظر و قیمت آن مشخص می‌شود.

    همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از افراد قصد دارند خودروهای دست‌ دوم و یا کارکرده را خریداری نمایند. لازم به ذکر است که یک خودروی کار کرده و یا حتی صفر کیلومتر باید پیش‌ از خرید به‌ طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین اقداماتی از قبیل کارشناسی خودرو در محل ضرورت دارد. این اقدامات، به‌ طور ویژه برای افرادی صورت می‌گیرد که قصد دارند یک خودروی سالم با قیمت مناسب و کارشناسی‌ شده، خریداری کنند.

    کارشناسی خودرو در محل به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات کارشناسی خودرو برخوردار شوند. به‌ این‌ ترتیب که کارشناس در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد و به بررسی کامل خودرو که شامل بررسی رنگ آن و بدنه است اقدام می‌کند و سپس تمامی مشخصات فنی خودرو و امکانات و آپشن‌های آن را مورد ارزیابی دقیق قرار می‌دهد و در نهایت با انجام تست رانندگی، خیال شما را بابت سلامت خودروی مورد نظر راحت می‌کند.

    هزینه کارشناسی خودرو در محل

    تعرفه و هزینه کارشناسی خودرو در محل به چند عامل مهم بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیرگذار بر تعیین این هزینه کارشناسی، شرکت سازنده خودرو و یا برند آن است. مدل یک خودرو نیز در تعیین قیمت کارشناسی خودرو در محل اثراتی را ایجاد خواهد کرد. از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه کارشناسی، می‌توان به‌ سال ساخت خودروی مورد نظر اشاره کرد.

    کارشناسی خودرو در تهران

    برای انجام امور کارشناسی خودرو در تهران لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در چنین شرایطی، در نظر گرفتن ویژگی کارشناسانی است که قرار است به بررسی خودروی مورد نظر شما اقدام نمایند و سپس آن را قیمت‌گذاری کنند.

    برای این‌که مناسب‌ترین و بهترین کارشناسی خودرو در تهران و در دیگر نقاط کشور انجام گیرد لازم است از کارشناسان باتجربه بالا که سابقه فنی و علمی قابل‌ توجهی در زمینه انواع مختلف خودرو دارند کمک بگیرید و از نظرات تخصصی کارشناسانی بهره‌مند گردید که مدرک مورد نیاز این کار را از مراکز علمی و آموزشگاهی دریافت نموده‌اند. در بسیاری از موارد، این کارشناسان خودرو، دوره‌های تخصصی خود را زیر نظر اساتید باتجربه و حرفه‌ای پشت سر گذاشته‌اند.

    یکی دیگر از ویژگی‌هایی که لازم است برای کارشناسی خودرو در محل و در تهران در نظر بگیرید آموزش و یادگیری مستمر کارشناسان است. این عامل کمک می‌کند تا این دسته از کارشناسان به‌ طور مداوم، آگاهی‌های خود را افزایش دهند و اطلاعات تخصصی خود در زمینه خودروها را بروزرسانی کنند.

    یکی دیگر از مواردی که لازم است در هنگام کارشناسی خودرو در محل به آن توجه کافی داشته باشید دریافت برگه و یا تائیدیه‌ای است که سلامت خودروی مورد نظر شما را پس‌ از بررسی، تضمین می‌نماید. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان باتجربه و متخصص در این زمینه، پس‌ از حضور یافتن در محل مورد نظر شما و بررسی وسیله نقلیه، برگه و یا تأییدیه سلامت خودروی مورد نظر را به شما تحویل خواهند داد.

    نکته دیگری که لازم است به آن اشاره شود این است که بسیاری از افراد گمان می‌کنند که اتومبیل‌هایی که به‌ صورت صفر کیلومتر به مشتریان تحویل داده می‌شوند نیازی به کارشناسی ندارند. در حالی‌ که این گمان، صحیح نیست. لازم است بدانید که در بسیاری از موارد، پیش‌ از این‌که یک خودروی صفر کیلومتر به مشتری خود تحویل داده شود، در نمایندگی و یا طی کردن مراحل حمل و نقل دچار مشکلاتی می‌شود و یا بدنه خودرو دچار اشکالاتی می‌شود و یا از نظر فنی، مشکلاتی پیدا می‌کند. بنابراین در چنین مواقعی نیز لازم است کارشناسی خودرو در تهران انجام گیرد تا ویژگی‌های آن مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و خریدار، دچار ضرر و زیان نشود.

    کارشناسی خودرو حامی کار

    کارشناسی خودرو حامی کار شامل بررسی رنگ و بدنه خودرو و هم‌چنین بررسی تمامی قطعات تعویض شده آن است. این بررسی‌ها، چکاب کامل موتور و هم‌چنین گیربکس وسیله نقلیه را نیز در برمی‌گیرد. چک کردن ترمز و فرمان و بررسی کیلومتر وسیله نقلیه از دیگر موارد کارشناسی خودرو حامی کار به شمار می‌رود. در اجرای فرآیند بررسی و کارشناسی خودرو توسط این شرکت، کارشناس خبره و باتجربه به تست تمامی قطعات از جمله قطعات الکترونیکی و یا کامپیوتری وسیله نقلیه شما نیز اقدام خواهد کرد.

    کارشناس مجموعه حامی کار در تمامی این مراحل، از دستگاه‌های ویژه، استفاده خواهد کرد. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از اشکالات و یا نواقصی که در یک وسیله نقلیه خودرویی وجود دارند با چشم دیده نمی‌شوند و حتی افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند نیز نمی‌توانند با یک نگاه، تمامی مشخصات فنی یک خودرو را مورد بررسی قرار دهند.

    این عامل باعث شده تا کارشناسی خودرو در محل حامی کار با استفاده از سیستم‌های ویژه انجام شود. لذا کارشناسان این مجموعه برای تست بخش‌های مختلف خودرو از دستگاه‌های مختلف و مخصوص به آن بخش استفاده می‌کنند. برای نمونه در حال حاضر دستگاه‌هایی وجود دارند که از طریق به‌ کارگیری آن، میزان ضخامت رنگ یک خودرو مورد محاسبه قرار می‌گیرد. این دستگاه نشان خواهد داد که خودروی مورد نظر شما دارای رنگ شدگی است یا نه. از طرف دیگر کارشناسی خودرو در محل حامی کار با استفاده از دستگاه‌هایی از قبیل مولتی متر و یا دیاگ نیز انجام می‌گیرد و سپس قیمت دقیق آن خودرو، اعلام می‌گردد.

    در صورت نیاز به مشاوره جهت کارشناسی انواع خودرو با ما تماس بگیرید.

     

    خواندن 394 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما