کارشناسی قیمت خودرو تصادفی به چه صورت است؟

    ارزش گذاری و تعیین قیمت خودرو تصادفی یکی از مسائل و مشکلات بسیار مهمی است که برای افرادی به وجود می‌آید که در هنگام رانندگی با حادثه تصادف، مواجه می‌شوند. همان‌طور که می‌دانيد عامل تصادف یک خودرو سبب می‌شود تا قیمت آن، دچار افت و یا کاهش شود. بنابراین لازم است پس‌ از بروز یک حادثه رانندگی و آسیب‌ دیدگی خودرو، کارشناسی قیمت خودرو تصادفی، اتفاق بیفتد تا مشخص شود که خودروی مورد نظر تا چه میزانی آسیب‌ دیده و چه میزان از قیمت خود را در تصادف از دست داده‌ است.

    لازم است بدانید که کاهش ارزش یک خودرو و یا قیمت آن، در حقیقت به تفاوت قیمت بازاری یک خودرو قبل‌ از سانحه تصادف و بعد از آن گفته می‌شود. بنابراین پس‌ از بروز یک حادثه رانندگی، حتی در صورتی که خودرو، کم‌ترین میزان آسیب‌ دیدگی را داشته باشد ارزش و قیمت اولیه و پیش‌ از تصادف خود را از دست خواهد داد. کارشناسی قیمت خودرو تصادفی در حقیقت اقدامی است که هر گونه آسیب وارد شده بر بدنه خودرو و دیگر بخش‌های آن را مورد شناسایی قرار می‌دهد و سپس میزان افت قیمت آن را محاسبه و تعیین می‌نماید.

    موارد تعیین‌ کننده افت قیمت

    در حال حاضر کارشناسی قیمت خودرو تصادفی و محاسبه کردن میزان افت قیمت این خودروها، با در نظر گرفتن چند عامل مهم و تأثیرگذار امکان‌پذیر شده‌ است. از جمله موارد مؤثر بر افت قیمت یک خودرو پس‌ از تصادف، می‌توان به مدل خودروی مورد نظر اشاره کرد و یا سال تولید خودرو و تنوع مدل‌ها و برند آن را نام برد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر میزان افت قیمت یک خودروی تصادفی، رنگ آن محصول است.

    میزان کیلومتر کارکرد یک خودروی تصادفی نیز در میزان افت قیمت آن، تاثیرگذار است. از دیگر عوامل و موارد تعیین‌ کننده افت قیمت در هنگام کارشناسی قیمت خودرو تصادفی، می‌توان به بیمه‌ خودروی مورد نظر اشاره کرد و یا تخفیف‌های بیمه‌ای آن را نام برد. بخش‌هایی از خودرو که رنگ‌ شده هستند و یا تعویض شده‌اند نیز در میزان افت قیمت خودرو، اثرگذار هستند.

    همان‌طور که می‌دانید در بسیاری از موارد پس‌ از بروز تصادف، خودرو دچار تورفتگی هایی می‌شود. بنابراین میزان این تورفتگی‌ها نیز در تعیین افت قیمت این خودروها اثراتی ایجاد می‌کند. هم‌چنین این امکان وجود دارد که خودروی تصادف کرده دچار شکستگی در شیشه‌ها شود و یا سپر و یا گلگیر خودرو دچار آسیب و خرابی گردد. تغییر یافتن شکل ستون‌های خودرو و یا شاسی آن نیز می‌تواند به کاهش و یا افت قیمت خودروی مورد نظر منجر گردد.

    کارشناسی قیمت خودرو تصادفی در محل

    در حال حاضر برخی از شرکت‌ها به ارائه خدماتی از قبیل کارشناسی قیمت خودرو تصادفی در محل، اقدام می‌نمایند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت حامی کار اشاره کرد. این مجموعه دارای چندین کارشناس مختلف است. بنابراین می‌توانید با انتخاب خودروی مورد نظر، انتخاب سال ساخت آن و… درخواست کارشناسی خود را به این مجموعه ارائه دهید تا کارشناس قیمت خودرو تصادفی، در سریع‌ترین زمان ممکن، به محل مورد نظر شما اعزام گردد و با در نظر گرفتن چندین پارامتر ویژه به بررسی تخصصی خودروی شما اقدام کند.

    وی قادر است به بررسی کاملا تخصصی رنگ خودروی شما اقدام کند و بدنه و ویژگی‌های فنی آن را به‌ دقت مورد بررسی قرار دهد. بررسی و کارشناسی میزان کارکرد خودروی شما و تمامی امکانات آن از دیگر خدمات ارائه‌ شده توسط کارشناسان شرکت حامی کار است. پس‌ از بررسی تمامی این موارد، کارشناس مورد نظر می‌تواند به‌ طور دقیق به قیمت‌گذاری خودروی تصادفی شما اقدام کند.

    کارشناسی خرید و فروش خودرو کارکرده

    همان‌طور که می‌دانید خرید و فروش یک خودرو به ویژه خودروهای کار کرده، برای خریدار و هم‌چنین فروشنده مشکلاتی را ایجاد می‌کند. در این شرایط خریدار خودرو قصد دارد یک خودروی کارکرده و در عین حال، سالم تحویل بگیرد و فروشنده نیز تمایل دارد قیمت بالاتری را برای فروش خودروی خود در نظر بگیرد.

    این عوامل موجب شده‌ تا استفاده از خدماتی از قبیل خدمات کارشناسی خرید و فروش خودروها از جمله خودروهای کارکرده ضرورت پیدا کند. حضور این کارشناسان و بررسی دقیق آن‌ها موجب می‌شود تا در انجام چنین معاملاتی دچار مشکل نشوید. لذا شرکت حامی کار، علاوه بر کارشناسی قیمت خودرو تصادفی، یکی دیگر از خدمات خود را کارشناسی خرید و فروش خودرو کارکرده قرار داده است.

    همان‌طور که می‌دانید میزان ارزش واقعی یک خودرو به چند عامل وابسته‌ است. از جمله این عوامل می‌توان به کارکرد آن خودرو اشاره کرد و یا سال ساخت آن را نام برد. وضعیت بدنه یک خودرو و رنگ آن از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت خودروی کارکرده است. شرایط و جو حاکم بر بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده و حجم معاملات صورت پذیرفته در این زمینه، از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت این خودروها است.

    لازم به ذکر است که کارشناس شرکت حامی کار در هنگام کارشناسی خرید و فروش خودروهای کارکرده، سوابق و هم‌چنین عملکرد خودروی را در نظر می‌گیرد. این کارشناس، در چنین مواقعی به چندین فاکتور و عامل دیگر نیز توجه می‌کند. توجه به عواملی از قبیل میزان فرمان‌پذیری خودرو در چنین شرايطي ضرورت دارد. کارشناس این شرکت، هم‌چنین در این مواقع، ویژگی‌های اتاق خودروی مورد نظر از قبیل میزان جوشکاری، رنگ شدگی و… آن را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد.

    جلو بندی خودرو کارکرده، قفل مرکزی آن، رکاب خودرو و ستون‌ها از دیگر پارامترهایی هستند که در هنگام کارشناسی خرید و فروش خودروی کارکرده مورد توجه کارشناس قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی هم‌چنین بررسی شاسی خودرو، صداهای موتور، لاستیک‌های خودرو، تسمه‌ها، هرگونه لرزش در موتور خودرو و… نیز ضرورت دارد تا از این طریق قیمت مناسب و واقعی برای خريد و یا فروش خودرو کارکرده مشخص شود.

    در صورت نیاز به مشاوره و کارشناسی خرید و فروش خودرو می توانید با کارشناسان ما، در حامی کار تماس بگیرید.

     

    خواندن 471 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما