کارشناسی خودرو دست دوم

    برای بسیاری از علاقمندان به خودرو، خرید خودروی دست دوم در اولویت است. این امر ممکن است به دلایل مختلفی از جمله علاقه برای خرید خودروی با کیفیت بالاتر یا یک برند خاص به جای خرید خودروی صفر داخلی باشد، کمبود بودجه و ... نیز ممکن است از عوامل دیگری باشد که یک فرد تصمیم به خرید خودروی دست دوم بگیرد. مهمترین نکته در خرید خودروی دست دوم آن است که خودرویی که خریداری می کنید از همه نظر ارزش قیمتی که می پردازید داشته باشد، برای این منظور استفاده از خدمات کارشناسی خودروی دست دوم بهترین انتخاب شما خواهد بود.

    کارشناسی خودرو کارکرده و دست دوم تهران

    کارشناسی خودرو به شما کمک می کند تا خودروی مورد نظرتان را از نظر فنی، ظاهری و بدنه مورد بررسی قرار داده و طبق نظر کارشناس قیمت نهایی آن را مشخص کنید. معمولا در یک پروسه کارشناسی مسائلی از جمله بدنه، شاسی و اتاق خودرو، وضعیت فنی، موتور و گیربکس، آپشن‌ها، تست دیاگ، تست رانندگی، تست جلوبندی و لاستیک را شامل می شود.

    معمولا برای دریافت چنین خدماتی راه های مختلفی وجود دارد از جمله این که خودرو را به مراکز کارشناسی خودروی دست دوم ببرید یا از کارشناس بخواهید تا برای کارشناسی خودروی مورد نظر در محل حاضر شود. به این ترتیب می توانید با کارشناسی کردن خودرو، قیمت منصفانه و منطقی آن را بدانید و ارزش واقعی آن را به فروشنده بپردازید.

    در تهران مراکز کارشناسی خودرو ثابت و سیار بسیاری وجود دارد که می توانید خودروی مورد نظر خود را برای کارشناسی به این مراکز برده و یا از کارشناسان سیار بخواهید تا برای تعیین قیمت و کیفیت خودرو به محل شما مراجعه کنند. همچنین سایت های خدماتی بسیاری وجود دارد که می توانید با ورود اطلاعات مربوط به خودروی مورد نظرتان در سایت مورد نظر، قیمت حدودی خودروی مورد نظر را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

    تشخیص سلامت خودرو کارکرده

    همانطور که در ابتدا هم گفتیم برای این که بتوانید یک خودرو را با قیمت واقعی آن خریداری کنید بهتر است که از کارشناس خودرو بخواهید تا همه جوانب خودروی مورد نظر شما را از نظر کیفی و ظاهری مورد بررسی و آنالیز قرار دهد و سپس نظر کارشناسانه خود را در این باره اعلام کند.

    معمولا فروشنده ها قیمت خودروی خود را بر اساس فاکتورهای مثبتی که در خودرو وجود دارد تعیین می کنند. اگرچه مبنای یک معامله اعتماد است اما ممکن است فروشنده صادقانه در مورد نقاط ضعف خودرو با شما صحبت نکند، بنابراین حضور یک کارشناس فنی خودروی دست دوم می تواند حجت را بر شما تمام کرده و قیمت نهایی خود را بر اساس نقاط قوت و ضعف آن مشخص کند.

    قیمت کارشناسی خودرو دست دوم

    قیمت کارشناسی خودرو دست دوم به عوامل مختلفی از جمله مدل خودرو، سال ساخت آن، مشخصات فنی و ... تعیین می شود. بنابراین نمی توان قیمت واحدی را برای همه خودروها یا حتی برای هر گروه از خودروها در این باره در نظر گرفت.

    کارشناسی خودرو دست دوم در محل

    برای بسیاری از عزیزان امکان کارشناسی خودروهای دست دوم در محل وجود دارد، شما می توانید در تماس با مراکز کارشناسی خودرو درخواست کنید که یک کارشناس برای انجام کارشناسی خودروی دست دوم شما به محل اعزام شود، که در این مورد مجبور به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود.

    ضمن این که در بسیاری از سایت های خدماتی امکان کارشناسی قیمت خودرو به صورت آنلاین برای کاربران مهیا شده است.

    معمولا در کارشناسی خودرو در محل، شخص کارشناس با متصل کردن دیاگ به خودرو، تمامی خطاها و ایرادهای آن را کامل بررسی می‌کند. در کنار این که مشکلات فنی، موتوری، گیربکس و جلوبندی خودرو نیز به‌طور دقیق توسط کارشناس مربوطه بررسی و به اطلاع خریدار خواهند رسید.  همچنین در مورد ظاهر بدنه، خوردگی ها، بخش های رنگ شده و ... نیز اطلاعات مرتبط به خریدار گزارش می شود.

    بررسی وضعیت بدنه و رنگ خودروها

    برای این که کارشناس خودروی دست دوم بتواند در مورد وضعیت بدنه و رنگ یک خودرو با استفاده از دستگاه ضخامت سنج اقدامبه اندازه گیری ضخامت رنگ همه بخش های خودرو می کند. گاهی اوقات نیز نیاز است که کارشناس با استفاده از تجربه خود و آثار به جای مانده روی بدنه لکه رنگ را تشخیص هد و یا قطعات تعویض شده را شناسایی کند.

    در کارشناسی خودروی دست دوم چه شرایطی بررسی می شود

    برای این که بتوانید در مورد کیفیت یک خودرو به خوبی نظر بدهید و قیمت آن را ارزیابی کنید باید مواردی چون بدنه، شاسی و اتاق، وضعیت فنی، موتور و گیربکس، آپشن ها، تست دیاگ، تست رانندگی، تست جلوبندی و لاستیک و تست رنگ انجام شود و کارشناس نظر دقیق خود را درباره هریک از موارد ذکر شده اعلام کند و با توجه به مسائل دیگری چون برند خودرو، سال ساخت، میزان کارکرد و ... قیمت واقعی خودرو را اعلام کند.

    شرایط مکانی کارشناسی خودروی دست دوم

    برای این که کارشناس بتواند به صورت دقیق به کارشناسی بپردازد مکان انجام کارشناسی باید نور کافی، فضای مناسب برای باز شدن کامل درب های خودرو و فضا و نور کافی برای آنالیز قطعات و جزئیات ریز و ظریف وجود داشته باشد.

    شرکت حامی کار با ارائه خدمات در زمینه کارشناسی خودروی  دست دوم در محل شرکت یا محل مشتری در خدمت کاربران عزیز تهرانی است. کارشناسان این شرکت همگی از تجربه بسیار بالایی در زمینه فنی و بدنه خودروهای مختلف برخوردار هستند که باعث می شود کیفیت کارشناسی آنها بسیار بالا بوده و نظر کارشناسی دقیقی ارائه کنند.

    خواندن 345 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما