مقایسه کیا سراتو نیوفیس با هیوندای توسان

    همان طور که در جریان هستید، ما هر چند وقت یک بار در این سایت مطالبی را پیرامون خودروها در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم. هدف حامی کار این است که شما بتوانید بهترین انتخاب‌ها را برای خودروی خود داشته باشید و در نهایت به بهرتین تصمیم‌ها در این زمینه دست پیدا کنید. بسیاری از مخاطبان عقیده دارند که حامی کار، کار آن‌ها را ساده‌ کرده است و شما نیز می‌توانید از این فرصت بهره ببرید.

    سوال بسیاری از کاربران این بود که کیا سراتو نیوفیس بهتر است یا هیوندای توسان؟ افراد زیادی هستند که بودجه‌ای در حد این دو خودرو دارند، اما دقیقا نمی‌دانند که به انتخاب کدام یک بپردازند. در همین راستا، امروز سعی داریم تا مقایسه‌ای میان این دو خودرو از لحاظ مشخصات داشته باشیم. پس پیشنهاد ما این است که تا پایان همراهمان باشید.

    مشخصات کیا سراتو نیوفیس

    بسیاری از بازارهای خارجی، سراتو را با نام فورته می‌شناسند. این خودرو در کشور کره جنوبی تحت عنوان  K3 به فروش می‌رسد. خوشبختانه این خودرو در کشور ما محبوبیت زیادی دارد و عده زیادی نسبت به خریدش اقدام می‌کنند. کیا سراتو از سال 2013 میلادی وارد کشور ما شد و از همان زمان استقبال خوب مردم را در بر داشت. این خودرو در مجموع نسبت به رقیب خود یعنی ماشین‌های هیوندای، سرعت بیشتری دارد و به اصطلاح چابک‌تر است.

    بعد از مدتی، مدل نیوفیس این خودرو به بازار رسید که آپشن‌های بسیار بیشتری داشت. از این آپشن‌ها باید به سردکن در جلوی ماشین، گرمکن در جلو و عقب، رادار نقطه کور، صندوق هوشمند و در نهایت درایو مد اشاره داشت. درایو مدهای این خودرو به صورت سه حاله است و استفاده‌های زیادی هم از آن می‌شود. شرکت سازنده با تولید مدل نیوفیس این خودرو توانست به محبوبیت خود اضافه کند.

    سراتوهای نیوفیسی که شرکتی نیستند هم با همین مشخصات و آپشن‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند. خبر خوب این است که مزایای این خودروها به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر می‌گیرد. با این حال، سعی داشتیم تا مهم‌ترین‌هایش را به شما عزیزان عرض کنیم.

    از دیگر مزایای این خودرو باید به کیفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی و بهبود آپشن‌ها به نسبت نسخه قبلی اشاره داشت. مزیت‌های این خودرو نیز بیشتر در موتور MPI و همچنین فرمان پذیری نه چندان جالب خلاصه می‌شود.

     

    مشخصات هیوندای توسان

    با توجه به این که خودروهای شاسی بلند در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، هیوندای نیز دست به کار شدن و مدل‌هایی همچون توسان را به دست مردم رساند. این شرکت با انجام این کار و افزایش تنوع خودروهای خود توانست افراد بیشتری را به خود جذب کند. این خودروها بسیار کارآمد و با ویژگی‌های فراوان هستند و نباید از آن‌ها به سادگی عبور کرد.

    هیوندای توسان در سال 2016 میلادی به ایران رسید این طور که به نظر می‌رسد، این خودرو به نسبت نسل سابق خود تفاوت آشکاری ندارد. با این حال، باز هم موارد جذابی در آن‌ها به چشم می‌خورد. عده‌ای از شرکت‌های کشورمان، از تجهیزات داخلی برای این خودروها استفاده می‌کنند و این افت قیمت هیوندای توسان را در بر دارد.

    اکثر هیوندای توسان‌ها پارک اتوماتیک دارند و شیفتر فرمان و تک دیفرانسیل بودن را باید از خصوصیات آن‌ها برشمرد. البته توجه داشته باشید که همه این خودروها با این ویژگی‌ها همراه نیستند. سازندگان برای این خودروها از سقف‌های فلزی استفاده کرده‌اند که امنیت بالاتری را برای آن به وجود آورده است.

    فضای مناسب کابین، مصرف سوخت مناسب و امکانات رفاهی هیوندای توسان را باید از مزیت‌های آن به شمار آورد. در سمت دیگر، شتاب گیری پایین را باید یکی از مهم‌ترین عیب‌های این خودرو دانست که رانندگان زیادی را با مشکل مواجه کرده است.

    کیا سراتو نیوفیس یا هیوندای توسان؟

    حال سوالی که به وجود می‌آید، این است که در آخر کدام نوع را باید انتخاب کرد؟ نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد؛ چرا که همان طور که مشاهده کردید، هر یک از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. پس پیشنهاد می‌شود که با بررسی هر یک از این ویژگی‌های مثبت و منفی و با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که برای خرید خودرو در نظر گرفته‌اید، به خرید یکی از ماشین‌های کیا سراتو نیوفیس یا هیوندای توسان بپردازید.

    امروزه تعداد زیادی از افراد از خودروی کیا سراتو نیوفیس و داشتن آن لذت می‌برند. در سمت دیگر، عده‌ای هم طرفدارا هیوندای توسان هستند. واقعیت این است که سلایق در این خصوص متفاوت است و هر کس می‌تواند انتخاب خاص خود را داشته باشد.

    کارشناسی خودرو در تهران

    زمانی که قصد خرید ماشین را داشته باشید، باید یک کارشناس منصف و کاربلد را پیدا کرده و از وی راهنمایی بخواهید؛ کسی که قادر باشد تا مشکلات یا مزایای یک خودرو را مو به مو تشخیص دهد و همه را به شما بگوید. در مقابل، وی باید برای تعرفه خود به صورت عادلانه عمل کند و پول زیادی از شما نگیرد.

    شاید پیدا کردن چنین کارشناسی خودرو در تهران و یا دیگر شهرهای کشور دشوار باشد. حال به نظر شما راه حل چه می‌تواند باشد؟ شما عزیزان قادر هستید تا از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های حامی کار استفاده کنید. ما در تیم خود از افرادی متخصص و کاربلد بهره می‌بریم که امر کارشناسی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. قیمت کارشناسی خودرو حامی کار از دیگران نیز منصفانه تر است.

    پس چه قصد کارشناسی خودرو هیوندای توسان «Hyundai Tucson» را داشته باشید و چه کارشناسی خودرو کیا سراتو نیوفیس «Kia Cerato New»، می‌توانید از مشاوران تیم ما استفاده نمایید.

    خواندن 376 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما