کارشناسی خودرو کیا موهاوی v8

    کارشناسی خودرو کیا موهاوی v8

    ارزیابی کلی کیا موهاوی v8

    خودرو موهاوی v8 از بدو ورود به کشور با استقبال علاقه مندان همراه شد و در همان سال های ابتدایی فروش قابل توجهی را در بازار خودرو ایران تجربه کرد. اما دیگر واردات این خودرو به کشور صورت نمیگیرد و این خودرو به صورت دست دوم بین مصرف کنندگان معامله میشود. مشخصات کلی که از موهاوی v8 میتوان نام برد پیشرانه هشت سیلندر آن میباشد که حجمی بالاتر از ۴۶۲۷ سی سی دارد. این سیلندر ها میتواند قدرتی معادل ۳۴۰ اسب بخار و گشتاوری ۴۳۵ نیوتون بر متر در محدوده ی ۳۵۰۰ دور در دقیقه تولید نماید. نسخه ای که از این خودرو به کشور وارد شده دارای یک جعبه دنده ۶ سرعته از نوع اتوماتیک تیپ ترونیک میباشد. نیرویی ‌که این جعبه دنده ی ۶ سرعته تولید میکند باعث میشود شتابی معادل ۸ ثانیه در هر صد کیلومتر ایجاد نماید که همین امر نشان دهنده ی مصرف سوخت نسبتا بالای این خودرو است.

    معرفی کیا موهاوی v8

    شرکت خودرو سازی کیا موتورز در دوهه ی گذشته ی سیر صعودی خوبی از نگاه کیفیت محصولات داشته که این نکته باعث میشود سهم بیشتری از بازار خودرو جهان را به خود اختصاص دهد. با توسعه ی انواع خودروها و افزایش تقاضا برای خودروهای شاسی بلند کیا موتورز ارتقا و توسعه ی این مدل از طراحی را در دستور کار خود قرار داد. کیا موهاوی v8 یکی از این محصولات است که هنگام عرضه در بازارهای مختلف توانست رکورد فروش خوبی را به ثبت برساند. در کشور ما نیز موهاوی v8 علاقه مندان خاص خود را دارد اما با توجه به عدم واردات این خودرو به صورت دست دوم و کارکرده در بین معامله گران خرید و فروش میشود.

    فضای داخلی کیا موهاوی v8

    در کارشناسی خودرو موهاوی v8 با بررسی فضای داخلی کابین آن با شما هستیم. کابین کیا موهاوی v8 از ویژگی هایی نظیر ارتفاع زیاد از سطح زمین، جثه ی بزرگ و فضایی جادار بهره میبرد که هنگام نشستن پشت فرمان آن تسلط کافی بر فضای اطراف تان دارید پنجره های بزرگ و ارتفاع ۱۷۶۵ میلی متری از زمین نیز به خوبی این امکان را برای شما فراهم میکند.

    در خصوص وضعیت کنسول میانی و داشبورد میتوان گفت نسبت به خودروهای شلوغ فاصله دارد و از طراحی ساده تری برخوردار است. هنگام ورود به کابین موهاوی v8 کاملا این حس را میتوان دریافت که این خودرو در طراحی از تویوتا لندکروزر الگو برداری کرده که هرگز نمیتوان کیفیت این دو را با یکدیگر مقایسه نمود. اغلب قسمت های کابین موهاوی v8 را پلاستیک تشکیل میدهد که از نگاه بسیاری از کارشناسان خودرو یک امتیاز منفی برای آن محسوب میشود البته کیفیت پلاستیک بکار رفته مناسب میباشد.

    طراحی خودرو موهاوی v8

    برگه برنده ای که برای فروش بالای موهاوی v8 از بدو ورود به کشور میتوان در نظر گرفت ابعاد بزرگ‌ و شاسی بلند بودن آن بود. همزمان با عرضه ی موهاوی v8 رقیب جدی آن نیز در کشور یعنی هیوندای ix55 یا وارکروز به بازار ایران وارد شده بود که نسبت به موهاوی v8 حجم سیلندر پایین تر و خروجی نیروی کمتری دارد. به طور کلی این شاسی بلند کره ای تنومند و قدرتمند به نظر می آید که طراحی ظاهری نسبتا ساده ای دارد. با توجه به چراغ های ذوزنقه ای و جلوپنجره کرومی شباهت کمی به خودروهای آمریکایی مانند فورد دارد.
    در بخش زیرین بدنه ی موهاوی v8 پلاستیکی امتداد یافته طراحی شده است که میتوان نقش زه جانبی را برای آن در نظر گرفت که کمی از سادگی طراحی آن کاسته است. در نمای عقب موهاوی v8 چراغ هایی مشابه کیا سورنتو قرار گرفته که شباهت نزدیکی به چراغ های جلو دارد که هنگام رانندگی در شب به خوبی نمایان میشود.

    بررسی آپشن ها در کارشناسی خودرو موهاوی v8

    در سیستم ایمنی این خودرو به طور کلی ۹ کیسه هوا تعبیه شده است همچنین سیستم های ایمنی مختلفی مانند ABS, BAS, DBC, ESC, HAC بر روی موهاوی V8 نصب شده که ایمنی آن را تایید میکند.
    آپشن هایی که میتوان برای موهاوی v8 در نظر گرفت شامل سیستم کنترل خودرو در سربالایی، آینه برقی جلو به صورت تاشو، حافظه صندلی ها، سیستم اتوماتیک روشنایی چراغ ها، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، کنترل گشتاور فعال، قابلیت مدیریت پیمایش، آینه الکتروکرومیک تجهیز شده به قطب نما، درب صندوق عقب به صورت برقی، سیستم لغزش محدودیت دیفراسیل و... میباشد. البته با در نظر گرفتن سال ساخت این خودرو امکانات خوبی بر روی آن تعبیه شده است که بر روی بسیاری از خودروهای امروزی نیز وجود ندارد.

    بررسی رقبای موهاوی v8

    با ارزیابی رقبا در کارشناسی خودرو موهاوی v8، شاسی بلند تویوتا پرادو را رقیب جدی این خودرو کره ای میدانند. اما آیا موهاوی v8 یک سر و گردن از تویوتا پرادو بالاتر است؟
    در قسمت فنی موهاوی v8 از ۸ سیلندر تشکیل شده که قدرتی معادل ۳۴۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۵ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور بر دقیقه تولید و به چرخ ها ارسال میکند.
    رقیب دیگر موهاوی v8 را میتوان هیوندای وارکروز دانست که موتوری ۶ سیلندر با ۳.۸ لیتر حجم دارد. قدرتی که در موتور وارکروز تولید میشود معادل ۲۶۰ اسب بخار و ۳۴۷ نیوتن متر گشتاور میباشد. از نگاه ابعاد کیا موهاوی بزرگتر از هیوندای وارکروز به نظر می اید که نسبت به تویوتا پرادو طول آن کمتر است.

    اگر قصد خرید خودرو موهاوی v8 را دارید توصیه میشود هرگز بدون کارشناسی اقدام به خرید نکنید چرا که تنها با کارشناسی دقیق و اصولی میتوان معایب و مزایای یک خودرو دست دوم یا کارکرده را تشخیص داد و سپس اقدام به خرید نمود.

     
    خواندن 335 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما