کارشناسی خودرو کیا کاندنزا

    کارشناسی خودرو کیا کاندنزا

    خودروی کیا کادنزا از برترین محصولات این کمپانی کره ای به شمار می آید که در بررسی های صورت گرفته خودرویی مناسب از زوایای مختلف به نظر می آید که در کارشناسی خودرو کیا کادنزا به آن میپردازیم. چهره و ظاهر این خودرو جوان پسند و در عین حال جذاب به نظر میرسد. طراحی چراغ هایی چشم نواز و بی عیب، بدون خطوط اضافی موجود در طراحی، رعایت استاندارد های برجستگی در کابین کیا کادنزا کمک شایانی به موفقیت آن در میزان فروش آن و کسب سهم خود از بازار خودرو کرده است. مهندسین و طراحان تمام سعی خود را بکار گرفته اند تا استایلی متفاوت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در حقیقت با گذشت سال ها از طراحی و عرضه ی کیا کادنزا هنوز هم چهره ای خاص و منحصر به فرد دارد به وطوری که هنگام دیدن این خودرو در خیابان حس تازگی و جدید بودن آن القا میشود.

    کابین در کارشناسی خودرو کیا ‌ادنزا

    کابین و بدنه ی این خودرو با الگویی لوکس و مدرن میتواند توجه علاقه مندان را به خود جذب نماید. هنگام ورود به کابین با تعداد نسبتا زیادی دکمه بر روی کنسول جلو و فرمان این خودرو مشاهده میشود که شاید هنگام دیدن آنها کمی گیج کننده و شلوغ به نظر برسد. اما این دکمه ها تنها جلوه ی ظاهری ندارند و بسیار کاربردی تعبیه شده اند که دسترسی راننده را به امکانات مختلف آسان تر میکند. این طور که در گزارش ها و بررسی های صورت گرفته مشخص میشود، کیفیت داشبورد معمولی به نظر می آید که مونتاژ آن به خوبی صورت گرفته است.

    مشخصات فنی کیا کادنزا

    در کارشناسی خودرو کیا کادنزا مشخصات فنی خودرو به طور دقیق و جزء به جزء بررسی میگردد تا کوچکترین خساراتی متوجه خریدار نگردد. خودرو کیا کادنزا دارای یک پیشرانه با شش سیلندر که حجمی معادل ۳۵۰۰ سی سی دارد، میباشد. موتور این خودرو توانایی تولید ۲۸۶ اسب بخار و ۳۳۸ نیوتن متر گشتاور را دارد که شتابی عالی را ایجاد میکند. مصرف سوخت کیا کادنزا را باید عالی دانست چرا که در هر صد کیلومتر ده لیتر میسوزاند که آن را در زمره ی خودروهای کم مصرف قرار میدهد. اگر رقیب این خودرو را هیوندای جنسیس در نظر بگیریم خودرویی کم استهلاک تر با مصرف سوخت پایین تر، شتاب گیری بهتر به نظر میرسد.
    انتقال قدرت در کیا کادنزا به وسیله ی یک گیربکس شش سرعته صورت میگیرد که به لطف این گیربکس هر لحظه آماده ی شتابی قدرتمند میباشد. 

    رانندگی کیا کادنزا

    یکی از نکات مهم در کارشناسی خودرو کیا کادنزا تجربه ی رانندگی و حس سواری نرم آن میباشد. هنگامی که خودرویی به صورت دیت دوم کارشناسی میشود با تست رانندگی میتوان وضعیت فنی خودرو را تا حدودی مشخص کرد. اما بخش اعظم این کار توسط دستگاه های پیشرفته و به روز صورت میگیرد که قابلیت تشخیص خطا های مختلفی را دارد. چیزی که در سواری کیا کادنزا نمایان میشود حس رانندگی نرم و بدون سر و صدا میباشد که این امتیاز مثبت در سرعت های بالا کاملا مشهود است. فرمان پذیری کیا کادنزا و سیستم ترمز آن کاملا قدرتمند ارزیابی میشود چرا که در هر سرعتی با فشردن پدال ترمز خودرو به راحتی ثابت نگه میدارد. علاوه بر موارد ذکر شده سیستم جلوبندی این خودرو نسبت به رقیبش یعنی هیوندای جنسیس از کیفیتی مقاوم تر برخوردار است.

    آپشن ها در کارشناسی خودرو کیا کادنزا

    تجهیزاتی که در خودرو کیا کادنزا به کار رفته را میتوان شامل تنظیم اتوماتیک نور چزاغ ها، سانروف، سیستم روشنایی مه شکن در عقب و جلو، شیشه بالابر جلو وعقب، تنظیم آینه ها به صورت برقی، سیستم صندلی عقب با قابلیت تا شوندگی، آینه الکتروکرومیک، صندلی جلو با قابلیت گرم کن و روکش چرمی، پشت سری فعال در تصادف، سیستم تهویه ی اتومات، دکمه کنترل کننده سیستم صوتی، قابلیت گرم کن فرمان، سیسنم تنظیمات یکپارچه، سیستم یخ زدایی شیشه ی جلو و... دانست.

    ارزش کیا کادنزا

    با توجه به امکانات، شرایط فنی، وضعیت کابین گزینه ی بسیار مناسبی برای خانواده ها است که از آن در سفرهای خارج از شهر استفاده کنند. با توجه به واردات این خودرو در کشورمان کسانی ‌که به دنبال خودرویی کم هزینه و در عین حال لوکس میباشد، کیا کادنزا به شدت برای آن ها مناسب میباشد.

    مزایا و معایب این خودرو

    یکی از مزایایی که در کارشناسی خودرو کیا کادنزا و هر خودروی دیگری به جشم می آید پدیدار شدن عیب ها و مزایای آن میباشد. اما نکاتی که در خصوص خودروی کیا کادنزا میتوان اشاره کرد شامل موارد زیر میباشد:

    مزایا:

    • پیشرانه ی کاملا قدرتمند
    • کیفیت ساخت عالی
    • کیفیت بالای سیستم صوتی
    • فضای کابین نسبتا جادار
    • هماهنگی عالی د گیربکس با پیشرانه

    معایب:

    • مصرف سوخت نسبتا بالا
    • قطعاتی کم یاب در بازار
    • قیمت نسبتا بالا

    جمع بندی نهایی از کیا کادنزا
    کیا کادنزا از سدان های لوکس و بسیار زیبا محسوب میشوند که در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار رونمایی شد. این سدان لوکس در مقایسه با سایر خودرو های رقیبش خودرویی مناسب میباشد که از شرایط فنی خوب، طراحی و کابینی منحصر به فرد و حس رانندگی نرم برخوردار است.

    در صورت کارشناسی خودرو کیا کادنزا میتوانید به مرکز حامی کار مراجعه نمایید و یا از طریق وب سایت ما در صفحه ی درخواست کارشناسی خودرو اقدام نمایید.

     
    خواندن 484 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما