کارشناسی خودرو تویوتا CHR

    کارشناسی خودرو تویوتا CHR

    اگر در پی خرید خودرو تویوتا CHR به صورت دست دوم هستید با ما در مقاله کارشناسی خودرو تویوتا CHR همراه باشید.

    بررسی تویوتا CHR

    در سالهای متمادی کمپانی تویوتا را به عنوان یک خودروساز محافظه کار میپنداشتیم که محصولات خود را با قطعات با کیفیت و ظاهری معمولی روانه ی بازار میکرد. خیلی ها همین دو عامل را باعث پیشرفت و توسعه ی خودروسازی تویوتا میدانند. در صورتی که این کمپانی با ارائه ی محصولاتی مشابه تویوتا CHR نشان داد که توانایی طراحی و ساخت تولیدات با استایل متفاوت را نیز دارد. این کمپانی ژاپنی با کنار گذاشتن محافظه کاری در مقابل سایر رقبا محصولاتی نظیر این کراس اوور جمع جور را روانه ی بازار می نماید. خودرو تویوتا CHR دارای دو نسخه هیبرید و توربو میباشد که در ادامه به آن میپردازیم:‌

    کارشناسی خودرو تویوتا CHR توربو

    تویوتا CHR از طراحی و ایمنی خوبی برخوردار است که در نسخه ی فول آن آپشن های خوبی نیز تعبیه شده که رضایت قشرهای مختلفی را جلب میکند. نسخه ی توربو این خودرو دارای دو ورژن متفاوت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل میباشد که نسخه ی دو دیفرانسیل در جاده های خاکی مناسب است.

    با همه ی ویژگی های خوبی که در کارشناسی خودرو تویوتا CHR به چشم می آید، نقاط ضعفی را هم باید برای آن در نظر گرفت. از آنجا‌ که خودروهای خارجی در کشور ما با بالارفتن شدید قیمت مواجه شدند. اما برند تویوتا محصولات خود را با افزیش قیمت بیشتری تسبت به سایر رقبا به بازار عرضه میکند. همین امر سبب میشود تا هر کسی قدرت و توانایی خرید این کراس اوور ژاپنی را نداشته باشد. در مقابل با هزینه ی تویوتا CHR میتوانید خودروهایی با کابین بزرگتر و مثلا با تعداد سرنشین ۷ نفر تهیه نمایید.

    مشخصات فنی تویوتا CHR

    خودرو تویوتا CHR با توجه به اینکه در دو نسخه ی هیبرید و توربو موجود میباشد، مشخصات متفاوتی دارند. نسخه ی توربو آن از یک پیشرانه کوچک با ۴ سیلندر ۱.۲ لیتری تجهیز شده به پرخوران بهره میبرد. در صورتی که نسخه ی هیبریدی امکاناتی شبیه به تویوتا CHR دارد که در آن موتور ۴ سیلندر با تنفس طبیعی ۱.۸ لیتری و یک پیشرانه ی الکتریکی ترکیب شده است.
    انتقال قدرت توسط یک جعبه دنده CVT صورت میگیرد که به نسبت ورژن های قبلی بسیار سریعتر و هوشمندتر ساخته شده است. اما اگر به دنبال شتاب آنچنانی هستید باید بگوییم این  خودرو مناسب شما نمیباشد و قید این کراس اوور را بزنید. در صورتی که در پی یک محصول چالاک با شتاب خوب هستید باید خودروهایی نظیر نیسان جوک اسپرت را در نظر بگیرید. البته نسخه ی هیبریدی تویوتا CHR دارای شتابی معادل یازده ثانیه است که به لطف گشتاور موتور برقی این امر اتفاق می افتد. تویوتا CHR هیبرید مصرف سوختی معادل ۳.۹ لیتر در یکصد کیلومتر دارد که این اتفاق در برابر نسخه ی توربو ۲.۴ لیتر بیشتر میباشد.

    آپشن های تویوتا CHR توربو

    کارشناسی خودرو تویوتا CHR بدون در نظر گرفتن آپشن های آن غیرقابل انجام میباشد چرا که وجود نقص در این امکانات باعث اختلاف قیمت آن میشود.
    نسخه های عرضه شده در تویوتا CHR از امکانات مختلفی پشتیبانی میکند که نسخه ی پایه ی آن آپشن آنچنانی ندارد. در صورتی که در نسخه ی فول آن آپشن هایی نظیر ترمز پارک برقی، چراغ های اتوماتیک با قابلیت چرخش، کروز کنترل، بلوتوث، سیستم کنترل در سربالایی و سرپایینی، تنظیم گودی کمر به صورت برقی در صندلی راننده، استارت دکمه ای، سنسور و دوربین پارک، برف پاک کن هوشمند، اتوپارک، تهویه ی عالی و ... تعبیه شده است.

    ایمنی خودرو تویوتا CHR

    ایمنی از نکات قابل توجه در کارشناسی خودرو تویوتا CHR میباشد که غیر قابل چشم پوشی است. در خودرو تویوتا CHR سیستم های مختلفی اعم از سیستم پایداری و ترمز نظیر ABS, VSC, TRC, BAS, EBD همچنین سیستم کنترل TSC، کیسه های هوا، زانویی راننده، رادارهای نقطه کور و... در نظر گرفته شده است. تویوتا CHR توانسته هر ۵ ستاره ی ایمنی را از موسسه تصادف EURO- NCAP کسب نماید که ایمنی فوق العاده ی این خودرو را نشان میدهد.

    در صورتی که میخواهید توبوتا CHR را به صورت دست دوم خریداری نمایید برای کارشناسی خودرو تویوتا CHR میتوانید به مرکز حامی کار مراجعه نمایید‌ یا از طریق صفحه ی درخواست کارشناس خودرو در وب سایت حامی کار اقدام نمایید تا کارشناسان زبده ی حامی کار در بهترین کیفیت ممکن خودروی موردنظر شما را کارشناسی نمایند.

     
    خواندن 551 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما