کارشناسی خودرو لکسوس RX350


    کارشناسی خودرو لکسوس RX350

    اگر به دنبال خرید لکسوس RX هستید با ما در کارشناسی خودرو لکسوس RX350 همراه باشید.خودرو لکسوس RX از خوش چهره ترین خودروهای خارجی عرضه شده در کشور ماست. با اینکه این خودرو چند سالی میشود که در بازارهای خارجی و داخلی عرضه شده اما باز هم مشتریان و علاقه مندان خود را دارد.

    تاریخچه لکسوس RX350

    خودرو لکسوس RX350 در اواخر دهه ۹۰ توسط شرکت خودروسازی لکسوس که وابسته به شرکت تویوتا است، تولید شد.هدف از ارائه ی این خودرو به بازار حفظ جلوه ی شاسی بلند های هم رده، مشخصات فنی بهتر نسبت به رقبا و جلب رضایت مشتریان به وسیله ی ظاهری متفاوت بود. این گونه بود که لکسوس RX350 با در نظر گرفتن کیفیت و استایل ظاهری متفاوت روانه ی بازار های خارجی شد.

    طراحی کابین و بدنه ای متفاوت

    با یک نگاه در ظاهر خودرو های هم رده ی لکسوس RX350 متوجه ظاهر منحصر به فرد آن‌ خواهید شد. در عرضه ی این خودرو دو نسخه از آن در نظر گرفته شده است. مدل اول استاندارد و مدل دوم فول سپر. چراغ هایی با نمایی متفاوت و مورب، رینگ های ۱۸ اینچ آلومینیومی نیز چهره ای زیبا و مدرن به آن بخشیده است. در صورتی که از نمای بغل به آن نگاه کنید با ظاهری ساده و در عین حال پخته روبه رو میشوید. فضای داخلی کابین لکسوس RX350 با کیفیت بالایی صورت گرفته که به محض ورود به کابین متوجه بهره مندی از چوب و چرم مرغوب آن خواهید شد. چرم و جوب به کار رفته در رودری ها، فرمان و داشبورد حس جذابی را القا میکند. اگر به دنبال کابینی هستید که همه چیز سرجای خودش قرار گرفته باشد لکسوس RX350 گزینه ی مناسبی برای شماست. بدون شک طراحی کنسول میانی منحنی شکل باعث استایل منحصر به فردی نیز گردیده است.

    تجهیزات فنی لکسوس RX350

    در کارشناسی خودرو لکسوس RX350 به بخش بررسی موتور آن میرسیم. خودرو لکسوس RX350 با پیشرانه V شکل، دارای ۲۴ سوپاپ در ۶ سیلندر، حجم ۳/۵ لیتری، خروجی ۲۷۵ اسب بخار موتوری نسبتا قدرتمند دارد. دور موتور در لکسوس RX350 با 6200 RPM و گشتاور معادل 348 نیوتن متر، با قابلیت تقسیم بین دو دیفرانسیل میباشد. موتور لکسوس RX350 میتواند در ۷/۵ ثانیه به سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر در هر ساعت برسد. بیشترین سرعت در این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت میباشد. لکسوس RX350 مصرف سوختی معادل هر صد کیلومتر ۱۱/۸ لیتر دارد.

    آپشن های لکسوس RX350

    آپشن ها در کارشناسی خودرو لکسوس RX350 میتواند نقطه عطفی باشد. چرا که امکانات نسبتا خوبی در این خودرو در نظر گرفته شده است. در لکسوس RX350 امکاناتی نظیر صفحه نمایش 8 اینچ، صفحه نمایش واید اسکرین برای سرنشینان عقب، گرم کن و سرد کن صندلی، دوربین عقب، کروز کنترل، سانروف، سیستم صوتی دارای ۱۹ بلندگو، درب برقی در صندوق عقب، سنسور اتو پارک،سیستم تعادل TRC, EBD, ABS و ... تعبیه شده است.

    حس رانندگی لذت بخش در لکسوس RX350

    یکی از کارهایی که در کارشناسی خودرو لکسوس RX350 صورت میگیرد تست رانندگی است. با توجه به کابین استاندارد و شرایط فنی خوبی که در این خودرو در نظر گرفته شده میتوان گفت از سواری نرم و بدون ضربه در کابین برخوردار است. در نسخه های سطح بالا یا به عبارتی فول آپشن تعداد کیسه های هوا به ۱۰ عدد میرسد که در نوع خود بی نظیر میباشد.
    صندلی های فوق العاده نرمی که در لکسوس RX350 طراحی شده حس آرامش خاطر و احساس ایمنی خوبی را القا مینماید. با وجود گذشت چند سال از تولید لکسوس RX350 کیفیت مونتاژ خوبی دارد.
    معایبی که میتوان برای لکسوس RX350 در نظر گرفت شامل قیمت نسبتا بالا و نداشتن خدمات پس از فروش دانست که در خودرو های هم رده ی آن نیز این معایب وجود دارد.

    اگر به دنبال خرید خودرو لکسوس RX350 به صورت دست دوم هستید، کافی است به مرکز حامی کار مراجعه کرده و یا به صفحه ی درخواست کارشناس خودرو در وب سایت حامی کار مراجعه نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند.

     
    خواندن 654 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما