کارشناسی خودرو آئودی Q5

    کارشناسی خودرو آئودی Q5

    اگر به دنبال خرید و یا کارشناسی خودرو آئودی Q5 هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین جهت ثبت درخواست کارشناس میتوانید فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا کارشناسان حامی کار در کمترین زمان در محل شما حضور یابند.

     

    تاریخچه آئودی Q5

    برند آئودی تداعی کننده خودروهای لوکس و حرفه ای در ذهن ها است که با امکانات ویژه ای که دارد صحنه های جذابی را برای هواداران خود رقم میزند. خودرو آئودی Q5 محصول شرکت معروف آلمانی است که طرفداران زیادی دارد. اما خودرو آئودی Q5 یکی از پروفروش ترین محصولات این برند در کشور ماست که از سال ۲۰۰۸ تولید میشود.

    نقاط قوت آئودی Q5

    ایمنی خودرو آئودی Q5 در سطح بالایی قرار دارد و توانسته پنج ستاره ایمنی اروپا را کسب نماید. گیربکس آئودی Q5 از عملکردی فوق العاده بهره میبرد. کابین آن بسیار جادار و باکیفیت است.

    نقاط ضعف آئودی Q5

    آفرود قوی آنچنانی ندارد. همچنین هزینه ی نگهداری آن بالاست.

    نقد کارشناسی خودرو خودرو آئودی Q5

    خودرو آئودی Q5 را میتوان یک کراس اوور لوکس تلقی کرد. ابتدا این خودرو در نمایشگاه پکن و در سال ۲۰۰۸ و سپس در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد. فرم ظاهری و بدنه ی آن از ابتدای تولید تا به حال تغییر چندانی نداشته و فقط چند بار شاهد بروزرسانی بوده است. خودرو آئودی Q5 از شاسی بلندهای شرکت آلمانی محسوب میشود که در سه نسل تولید میشود. نسل سوم آئودی Q5 از سال ۲۰۱۶ و در تعداد مشخصی به وسیله ی شرکت جهانگیر آریا روانه ی بازار کشورمان شد. رقبای این خودرو لوکس آلمانی را میتوان BMW و لکسوس NX دانست. خودرو آئودی Q5 طراحی مشابه سایر محصولات آئودی دارد. از جمله نمای جلوی آن جلو پنجره ای با خطوط افقی و عمودی زیبا را میتوان نام برد که لوگوی زیبای این برند بر روی آن قرار گرفته است. اما نمای عقب آئودی Q5 از اگزوز دوتایی و چراغ های کشیده برخوردار است.

    طراحی داخلی آئودی Q5 نسبت به محصولات برتر آن از طراحی ساده تری برخوردار است. در متریال داخلی آن از چرم و چوب بسیاری در آن استفاده شده که کیفیتی فوق العاده دارد. نسخه ی آئودی Q5 که در کشور ما عرضه میشود بسیار متفاوت از نسخه های بازار جهانی است. چرا که ورژنی که در ایران موجود میباشد یکی از نسخه های کم آپشن و میتوان گفت ضعیف این غول خودروسازی جهان به شمار می آید.

    آپشن ها در کارشناسی خودرو آئودی Q5

    در صورتی که قد خرید این خودرو به صورت دست دوم را دارید از آپشن های آن حتما اطمینان حاصل نمایید. چرا که یا تعویض قطعات اصلی و جایگزین آن با قطعات فرعی خسارت قابل توجهی به متوجه شما خواهد بود. از جمله آپشن های خودرو آئودی Q5 میتوان به سیستم صوتی پیشرفته، سیستم تهویه ی عالی، تنظیم برقی فرمان، سانروف، دوربین دید در شب و دید عقب، کروز کنترل، سیستم تشخیص صدا، تنظیم برقی صندلی ها، چراغ های جلو اتومات، تشخیص نقطه کور و... اشاره کرد.

    موتور آئودی Q5

    طبق آن چیزی که در بالا به آن اشاره کردیم، نسخه های متفاوتی در بازار های جهانی از این خودرو موجود میباشد. بنابر قانون از آنجا که خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی اجازه ی واردات ندارند، ورژن های با حجم موتور کم در بازار ایران عرضه میشود. موتور خودرو آئودی Q5 ۲ لیتر و دارای ۴ سیلندر توربو میباشد که توانایی تولید ۲۲۵ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن گشتاور را دارد که این قدرت توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته به هریک از چهار چرخ انتقال داده میشود. با توجه به امکانات و آپشن هایی که خودرو آئودی Q5 دارد میتوان از آن به عنوان یک خودروی خارجی مناسب یاد کرد. اما نقاط ضعفی که به آن اشاره کردیم را نیز مورد توجه قرار دهید. چرا که هزینه ی نگهداری، تعمیرات و تعویض قطعات آن بالاست.

     
    خواندن 361 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما