کارشناسی خودرو جک S5

    کارشناسی خودرو جک S5

    اگر به دنبال کارشناسی خودرو جک S5 هستید با ما همراه باشید. خرید خودرو جک S5 در هر دو حالت صفر و دست دوم نیاز به کارشناسی دارد تا شما را در جزئیات دقیق و کامل خودرو قرار دهد. در صورتی که کامل در جریان وضعیت خودرو اعم از بدنه و مشخصات فنی قرار گرفتید سپس اقدام به خرید نمایید. پس از کارشناسی خودرو جک S5 گزارش کارشناسی آن و همچنین قیمت گذاری انجام میشود تا شما با خیال راحت خودروی مورد پسند خود را خریداری کنید.

    چکیده ای از تاریخچه ی جک S5

    خودرو جک S5 ساخت کشور چین است که توسط شرکت GLC به بازار عرضه میگردد. کماپنی جک در سال ۱۹۶۴ ساخته شد. جالب است که بدانید شرکت جک در ابتدا تولید کننده کامیون بوده و سپس در سال ۲۰۰۷ با اخذ مجوزهای لازم از کشور چین، اقدام به تولید خودروهای سواری نمود. خودروهای الکتریکی نمونه ی دیگری از سایر محصولات این کمپانی چینی است که مقصد این محصولات آمریکا میباشد. اگر دقیق تر بخواهیم به تاریخچه ی جک S5 اشاره کنیم، جک S5 برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ روانه ی بازار شد. نکته ای که هنگام طراحی این خودرو چینی به آن دقت شده، نیم نگاهی به طراحی خودرو هیوندا lx35 بوده است. چرا که از نگاه ظاهری شباهت های بسیاری به هم دارند.

    ویژگی های کارشناسی خودرو جک S5

    در صورتی که علاقه مند به خریداری جک S5 هستید توصیه ی کارشناسان حامی کار این است که بدون کارشناسی خودرو اقدام به خرید نکنید. نکات فراوانی وجود دارد که یک فرد معمولی از کارشناسی دقیق خودرو بی اطلاع است. در صورتی که یک بار کارشناسی یک خودرو را فقط به صورت حضوری ببینید، از ریز جزئیات این کار مطلع خواهید شد و مشاهده خواهید کرد که چه قدر کارشناسی خودرو اهمیت دارد. بررسی تمامی جزئیات و آپشن های خودرو اعم از بدنه، مشخصات فنی، آپشن ها و ... به صورت کاملا جدا ارزیابی میشوند. در خلال کارشناسی خودرو جک S5 از میزان کارکرد واقعی خودرو اطمینان حاصل میکنید. چرا که متاسفانه عده ای با دست بردن در کیلومتر خودرو سعی در کلاه برداری دارند. ارزیابی کارکرد واقعی خودرو به وسیله ی دستگاه پیشرفته ی دیاگ صورت میگیرد.

    آپشن های خودرو جک S5

    در کارشناسی خودرو جک S5 آپشن ها نقش بسزایی دارند. زیرا با کوچکترین نقص در آپشن ها قیمت خودرو تغییر اساسی دارد. در اینجا به بعضی از آپشن های این خودرو اشاره میکنیم: سنسور باران، دوربین عقب، استارت دکمه ای، کیسه هوای جانبی جلو، سیستم تهویه ی اتومات، سرویس ترمز پارک، صندلی های برقی و ....


    رنگ و بدنه خودرو جک S5

    از عوامل بسیار مهم در قیمت واقعی خودرو سلامت بدنه خودرو میباشد که در کارشناسی خودرو جک S5 به صورت کاملا اختصاصی و با جدیدترین دستگاه های تست رنگ به آن میپردازیم. وجود کوچکترین رنگ شدگی، پولیش، صافکاری و نقص در بدنه از چشم کارشناسان حامی کار پنهان نخواهد ماند.

    قیمت گذاری جک S5

    پس از کارشناسی خودرو جک S5 نوبت به ارائه ی گزارش کارشناسی و از همه مهم تر قیمت واقعی خودرو میرسد. قیمت جک S5 به عوامل متعددی بستگی دارد. یک کارشناس خبره از تمامی فاکتورهای لازم و تاثیرگذاری آن بر قیمت واقعی خودرو آگاهی دارد. عواملی مانند نرخ ارز، جو روانی حاکم بر بازار خودرو، مدل و ساخت خودرو، سلامت فنی و بدنه ی آن و ... نقش اصلی در قیمت خودرو را بازی میکند.

    برخی از مشخصات فنی خودرو جک S5

    موتور جک S5 دارای ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه میباشد که حجم موتور آن ۱۹۹۷ سی سی است. ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه تولید میکند. جعبه دنده ای ۶ سرعته و همچنین از گیربکس اتومات دو کلاچه پشتیبانی میکند. حجم باک آن ۵۵ لیتر و مصرف سوخت متوسطی نسبت به وزن خود دارد.
    سیستم ترمز جک S5 سیستم ضد قفل ABS و کمکی هیدرولیک است که در سربالایی از سیستم HDC بهره میبرد. امکاناتی نظیر سانروف، چراغ های جلو و عقب مه شکن، تنظیم ارتفاع نور عقب و جلو، صندلی چرمی، گرم کن صندلی و ... از امتیازات جک S5 به حساب می آیند.

     
    خواندن 418 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما