کارشناسی خودرو مزدا ۳

    کارشناسی خودرو مزدا ۳

    جهت کارشناسی خودرو مزدا ۳ در سریع ترین زمان، مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت با کارشناسان حامی کار تماس بگیرید. حضور کارشناسان حامی کار به همراه جدیدترین تجهیزات و امکانات کارشناسی خودرو خواهد بود.

    گذشته ی مزدا ۳

    کمپانی مزدا در در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی شناخته شده ی ژاپنی یعنی مزدا به بازار خودرو عرضه شد. با ویژگی های شاخص این خودرو ژاپنی مانند موتور قدرتمند و ظاهر زیبایی که داشت، علاقه مندان خیلی زود مشتاق خرید آن شدند. عرضه ی خودرو مزدا ۳ در ایران با فراز و فرود هایی همراه بوده است. در واقع در سال ۱۳۸۶ بود که گروه خودرو سازی بهمن مونتاژ و عرضه ی این خودرو را بر عهده گرفت و تا سال ۱۳۸۹ این کار ادامه داشت.

    در سال ۱۳۸۹ گروه خودرو سازی بهمن با شرایط سختی که وجود داشت (کمبود قطعات) مونتاژ مزدا ۳ را ادامه داد و در این سال برای بار دوم تولید و عرضه آن با مشکل مواجه شد. پس از وقفه ای کوتاه مدت و همچنین پس از تامین قطعات، مونتاژ مزدا ۳ از این برند ژاپنی در گروه بهمن از سر گرفته شد و تا امروز ادامه داشته است.

    کارشناسی خودرو مزدا ۳ دست دوم

    مزدا ۳ از جمله خودرو های شیک و جذابی است که در زمان خود از پرفروش ترین محصولات در بازار خرید و فروش خودرو محسوب میشد. اگر قصد خرید مزدا ۳ دارید در واقع گزینه مناسبی را انتخاب نموده اید. اما خرید خودرو به طور کلی با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. عمده ی این مشکلات به عدم مراجعه به کارشناس هنگام معامله ی خودرو برمیگردد. شاید در نگاه اول هزینه ی کارشناسی خودرو یک مبلغ اضافی به شمار آید ولی در واقع پیشگیری از هزینه ی اضافی است. چرا که شما خودرویی را بدون کارشناسی خریداری مینمایید. از آنجا که به تمامی مشخصات آن مسلط نیستید و تجهیزات کافی برای کارشناسی ندارید، امکان دارد ضرر و زیان جبران ناپذیری به شما تحمیل شود. کارشناس از آنجایی که به تمامی مشخصات خودرو اعم از آپشن ها، قطعات، تجهیزات و ... مسلط میباشد، شما را در خریدی مطمئن تر همراهی میکند.

    بدنه در کارشناسی خودرو مزدا ۳

    کارشناس در وهله ی اول بدنه ی خودرو را به وسیله ی به روزترین دستگاه هایی که در اختیار دارد، از نگاه رنگ، پولیش و صافکاری ارزیابی میکند. در صورتی که کوچکترین ایرادی در بدنه مزدا ۳ وجود داشته باشد، از دید دستگاه های تشخیص رنگ و کارشناس پنهان نخواهد ماند. تمامی قسمت های بدنه مزدا ۳ در بررسی اولیه شامل کاپوت، درب صندوق عقب، سپر، درب های جلو و عقب، سقف، ستون چک‌ میشوند.

    مشخصات فنی در کارشناسی خودرو مزدا ۳

    از آنجا که مزدا ۳ از موتور قدرتمندی بهره میبرد بررسی مشخصات فنی از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. تست رانندگی در کارشناسی خودرو باید انجام شود تا شرایط موتور، گیربکس و سایر قطعات مشخص گردد‌. پس از تست رانندگی نوبت به دستگاه دیاگ میرسد تا عیوب و نقص های فنی به طور دقیق بررسی شود. پس از ارزیابی دقیق شرایط فنی خودرو، وضعیت فنی در گزارش کارشناسی قید میگردد.

    قیمت گذاری در کارشناسی خودرو مزدا ۳

    وقتی تمامی مراحل کارشناسی خودرو مزدا ۳ به پایان رسید، قیمت واقعی خودرو که به عوامل متعددی بستگی دارد به خریدار اعلام میشود. عواملی نظیر سلامت کامل خودرو از همه ی لحاظ، مدل و سال تولید، قیمت روز ارز، کارکرد واقعی و ... در ارزش گذاری خودرو نقش بسزایی دارد. نکته ی بسیار مهم دیگر در قیمت گذاری خودرو وضعیت لاستیک ها و بیمه ی خودرو است. در صورتی که مشکلی در آن وجود داشته باشد، از مبلغ نهایی کسر میگردد.

    و در آخر توصیه ی ما به خریداران بازار خودرو همواره این بوده است که مراقب اندک کلاه برداران این بازار باشند تا از گزند آنان محفوظ بمانند و این امر جز مراجعه به کارشناس خودرو هنگام خرید میسر نمیشود.

     
    خواندن 365 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما