کارشناسی خودرو کاپرا


    کارشناسی خودرو کاپرا

    امروزه کسانی که به دنبال خرید خودرو دست دوم هستند، متناسب با بودجه و نیاز خود خودروی موردنظر را انتخاب میکنند. نکته ای که باید قبل از خرید به آن توجه کنید کارشناسی خودروی موردنظر شما میباشد.به عنوان مثال ممکن است اگر کارشناسی خودرو کاپرا انجام نگیرد، کسانی که از امکانات و خصوصیات این خودرو آگاهی ندارند، دچار خسارت و پشیمانی شوند.

     

    حتما توصیه ی ما این است که قبل یک کارشناس برجسته قیمت گذاری خودرو رو انجام دهد که این قیمت گذاری پس از ارزیابی های مختلفی صورت میگیرد. با توجه به این که کارشناس خودرو کاپرا به تمامی وسایط و تجهیزات خودرو مسلط میباشد،توانایی و قدرت تشخیص معایب خودرو را دارد. بنابراین با مراجعه به یک کارشناس خودرو توانا و حاذق میتوانید به راحتی اقدام به خرید نمایید.

    گذشته ای از خودرو کاپرا

    این محصول شرکت ردایکس ساخت کشور چین میباشد که توسط خودروسازی بهمن در ایران روانه ی بازار میگردد. کشور دیگری که به تولید این خودرو میپردازد لهستان است. مهندسان آلمانی در کنار مهندسان چینی این خودروی پرقدرت را تولید کرده اند. مشخصات حجم موتور این خودرو ۲۴۰۰ سی سی است توانایی تولید ۱۲۵ اسب بخار را دارد. علاوه بر قدرت و زیبایی که در این خودرو لحاظ شده است، از تجهیزات رفاهی و ایمنی مانند سیستم ترمز ABS و ایربگ یا کیسه هوا نیز برخوردار میباشد.

    آن چه که در هنگام خرید و فروش خودرو به آن توجه کنید، در قدم اول وضعیت ظاهری و سلامت خودرو است نه نکاتی که فروشنده به آن اشاره میکند. چرا که امروزه عدم صداقت فروشندگان خودرو باعث خسارات جدی به خریداران خودرو دیت دوم میشود. با مراجعه به کارشناسی خودرو شاید هزینه ی کمی پرداخت کنید ولی در عوض خودروی مورد پسند خود را با اطمینان خاطر خریداری میکنید. از همه مهم تر اینکه دیگر نگران این نیستید که هزینه ی زیادی بابت تعمیرات خودرو در آینده ای نزدیک بپردازید. از طرفی هنگام کارشناسی خودرو کاپرا متوجه خواهید شد که ارزش واقعی خودرو چه قدر است و شما مجبور نیستید هزینه ای مازاد بر ارزش واقعی آن پرداخت کنید.

    بررسی سوخت در کارشناسی خودرو کاپرا

    با افزایش نرخ بنزین مصرف سوخت خودروها نیز اهمیت بالایی پیدا کرده اند. خودرویی مناسب شماست که این نکته در آن به شدت رعایت شده باشد. خودرو کاپرا نسبت به وزن و قدرتی که دارد مصرف سوخت بالا تری دارد. نقطه ضعف دیگر این خودرو را میتوان سیستم ترمز آن دانست. البته همان طور که به آن اشاره کردیم از مشکلاتی مانند مصرف سوخت نسبتا بالا و شتاب کم نیز برخوردار است. اما در مقابل توانایی چهار چرخ متحرک، قیمت نسبتا مناسب، پیشرانه ساخته شده به وسیله شرکت میتسوبیشی از نقاط قوت این خودرو محسوب میشود. با این که این خودرو توانسته از آزمون های ایمنی ANCAP با موفقیت بیرون آید، اما با مراجعه به سایت ANCAP استرالیا متوجه میشوید که هیچ اطلاعاتی در باره ایمنی کاپرا وجود ندارد و نمیتوان این خودرو را ایمن و مطمئن دانست.

    هرچند این خودرو ممکن است معایبی داشته باشد. اما در عوض با قیمت مناسبی توسط شرکت بهمن موتور روانه ی بازار میگردد. اگر به دنبال آفرود در کسورمان هستید این خودرو میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این خودرو از آپشن های معمولی و بدنه ای قدرتمند برخوردار است که آن را از سایر رقبا مانند وینگل و پیکاپ متمایز ساخته است. ویژگی این خودرو وانت و دوکابین بودن آن است که برای بسیاری از خانواده ها کاربرد فراوانی دارد.

    هزینه کارشناسی خودرو کاپرا

    هزینه کارشناسی خودرو نسبت که مدل و کمپانی تولید کننده متغیر میباشد و به هیچ عنوان نمیتوان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. خودروی کاپرا نیز از این قاعده مستثنی نیست‌.
    در کارشناسی خودرو کاپرا مواردی مانند تست رانندگی، بررسی وضعیت موتور و مشخصات فنی خودرو توسط دستگاه تخصصی دیاگ، ارزیابی بدنه و رنگ ان توسط دستگاه ضخامت سنج، وضعیت لاستیک ها، سقف و ستون ، کارکرد واقعی خودرو و... بررسی میشود و در نهایت گزارش کارشناسی به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

     
    خواندن 555 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما