کارشناسی خودرو خارجی


    کارشناسی خودرو چیست؟ ارزیابی تمامی امکانات و تجهیزات خودرو از لحاظ موتور و بدنه جهت اطمینان از سلامت قطعات را کارشناسی خودرو مینامند. جهت خرید خودرو حتما از سلامت آن اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.اگر تجربه ی کافی ندارید و در صورتی که بدون مراجعه به کارشناس، خودرویی را خریداری کردید، خسارات احتمالی ناشی از آن را نیز باید پذیرا باشید. مخصوصا خودروهای خارجی که از آپشن ها تجهیزات متفاوتی نسبت به خودروهای داخی برخوردارند. کارشناسی خودرو خارجی توسط گروه تخصصی حامی کار انجام میشود.

    هزینه کارشناسی خودرو خارجی

    با توجه به این که آپشن ها و قطعات خودروها با یکدیگر متفاوت است، بنابراین هزینه کارشناسی آنها نیز بسته به مدل و سال ساخت آن دارد. اگر خودرویی را از نگاه سلامت ظاهری پسند کردید و قصد کارشناسی آن را دارید کافی است با مرکز تخصصی حامی کار تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند.
    نکته ی مهم در کارشناسی خودرو خارجی و چه داخلی، اعتبار مدت زمان گزارش کارشناسی خودرو میباشد. زیرا در صورتی که حادثه ای برای خودرو پیش آید و باعث آسیب به خودرو گردد، شامل گزارش کارشناسی محسوب نمیگردد.

    تشخیص رنگ در کارشناسی خودرو خارجی

    بدنه خودرو در واقع ظاهر و جلوه ی اولیه خودرو را نمایان میکند. آن چنان که اگر از ظاهر خوبی برخوردار نباشد در همان نگاه اول مورد تایید قرار نمیگیرد. خودروهای خارجی بدنه ی با کیفیت تری نسبت به خودروهای خارجی دارند. بنابراین تشخیص رنگ در بدنه آن نیز به وسیله ی دستگاه های به روز مانند دستگاه ضخامت سنج صورت میگیرد.

    تخصص در کارشناسی خودرو خارجی

    همان طور که گفته شد با توجه به تفاوت هایی که در خودرو های داخلی و خارجی وجود دارد، کارشناسی خودرو خارجی یک تخصص به حساب می آید. افراد مبتدی و کم تجربه قطعا نیازمند سالها فعالیت در این حوزه هستند تا با آپشن ها و مشخصات فنی خودروهای مختلف آشنا شوند.

    فرایند کارشناسی خودرو خارجی

    امروزه با ممنوعیت واردات خودروهای خارجی قیمت این خودروها و تجهیزات آنها به شدت بالا رفته است. همین امر سبب میشود هنگام خرید خودرو خارجی دقت خود را چند برابر کنید. در فرایند کارشناسی خودرو خارجی تمامی قسمت های مختلف مانند بدنه، شاسی ها، موتور، گیربکس، تمامی آپشن ها، وضعیت بیمه و لاستیک ها، سال 

    ساخت آن و... مورد بررسی دقیق قرار میگیرد. در صورت درخواست مشتری با توجه به جو روانی بازار ، قیمت گذاری خودرو نیز انجام میشود. در نهایت گزارش کارشناسی انجام شده خدمت مشتری ارائه میگردد.

    نکته ی پایانی: توصیه ی مرکز تخصص حامی کار به شما این است که از کارشناسانی دعوت به کارشناسی خودرو کنید که دانش فنی و تجربه ی کافی در این زمینه داشته باشند .

     
    خواندن 337 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما