تعیین قیمت کارشناسی خودرو

     

    شاید این اتفاق برای شما پیش آمده باشد که به دنبال خرید یک خودروی کارکرده یا دست دوم باشید. اما به خاطر عدم صداقتی که امروزه در خرید فروش و بازار خودرو وجود دارد، این امر شما را دچار سردرگمی کرده است. مولفه هایی مانند تعیین قیمت کارشناسی خودرو، سالم بودن تجهیزات و آپشن های خودرو، اطمینان از بدنه و رنگ آن و... باعث پیچیدگی خرید خودرو دست دوم میباشد. بنابراین شما حتما هنگام خرید خودرو دست دوم، نیاز به کارشناس خودرویی دارید که به تمامی آپشن ها و تجهیزات خودرو مسلط باشد. تعیین قیمت کارشناسی خودرو نیز به وسیله ی این کارشناس انجام میگیرد.

    نکاتی که باید هنگام مراجعه به مرکز تخصصی حامی کار به آن دقت کنید:

    تعیین قیمت کارشناسی خودرو از یک نرخ ثابت پیروی میکند و از شما هیچ هزینه مازادی مبنی بر مالیات بر ارزش افزوده و ... دریافت نمیگردد.
    درصورتی که شما درخواست کارشناسی خودرو در محل را داشته باشید، کارشناسان حامی کار به محل موردنظر اعزام خواهد شد و هیچ گونه هزینه ای به عنوان هزینه ی ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد.
    پس از کارشناسی صورت گرفته، گزارشی تحت عنوان گزارش کارشناسی خودرو به شما ارائه خواهد شد.

    تعیین قیمت کارشناسی خودرو پس از انجام مراحلی صورت میگیرد که به آن اشاره خواهیم کرد:

    کارشناسی رنگ خودرو که به شدت مهم و کاربردی است. کارشناسی فنی خودرو، ارزیابی آپشن ها و کیلومتر خودرو، تست رانندگی و بررسی مشخصات فنی، تست وضعیت لاستیک ها و...
    تمامی کارشناسی های ذکر شده توسط کارشناسان حاذق و متخصص انجام و سپس تعیین قیمت کارشناسی صورت میگیرد. فرایند درخواست کارشناسی به این صورت میباشد که شما خودروی مدنظرتان را از طرق مختلف مانند آگهی های اینترنتی انتخاب میکنید. پس از بررسی های اولیه که توسط شما تایید و صورت میپذیرد، با کارشناسان حامی کار تماس برقرار میکنید. کارشناسان یا تجربه ی حامی کار با پیشرفته ترین تجهیزات در محل حاضر شده و کارشناسی خودرو شما انجام میشود. اما برای بررسی دقیق تر میتوانید به مرکز حامی کار مراجعه کرده و بررسی خودرو شما صورت پذیرد.

    نکته قابل توجه در خرید و کارشناسی خودرو های دست دوم باید به آن دقت کنید، بیمه و شرایط لاستیک خودرو است. در صورتی که خودرو کمتر از ۴ ماه بیمه داشته باشد، خودرو با توافق طرفین با کسر مبلغ ۶ ماه بیمه معامله خواهد شد.

    نکات اخلاقی در خرید - فروش خودروهای دست دوم و تعیین قیمت کارشناسی خودرو

    متاسفانه به دلیل عدم صداقت در معاملات بازار خودرو، صداقت فروشنده تاثیر بسزایی در خرید هر چه بهتر شما دارد. اما نگران نباشید با مراجعه به مرکز حامی کار وضعیت خودرو کاملا دقیق بررسی میشود و کمبود ها به اطلاع شما خواهد رسید.

     
    خواندن 333 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما