معرفی نسل جدید تویوتا هایلوکس مدل ۲۰۲۱

    هایلوکس با تغییرات ظاهری جدید از ماه اوت وارد نمایندگی های فروش تویوتا در استرالیا می شود. به تازگی یک بولتن محرمانه از یک نمایندگی به بیرون درز کرده که جزئیات همه تغییرات صورت گرفته بر روی هایلوکس جدید را نشان می دهد. تقریبا دو هفته پیش تصاویر رسمی این محصول منتشر شده بود که نشان می داد دارای قسمت جلویی جدید، چراغ های عقب LED، سامانه اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو و نمایشگر دیجیتال سرعت است. تویوتا اعلام کرده که هایلوکس جدید دارای یک موتور 2.8 لیتری توربو دیزل چهار سیلندر با توان 150 کیلووات و گشتاور 500 نیوتن متر است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته خودکار قرار گرفته است. این خودرو قابلیت یدک کشیدن 3200 کیلوگرم را دارد. اسناد درز کرده که حجم آنها به 30 صفحه می رسد، جزئیات بسیار دقیقی از سامانه تعلیق و امکانات دیگر خودرو ارائه می کند. طبق این اطلاعات موتور هایلوکس به‌روزرسانی شده و سامانه توربو شارژ جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

    خواندن 1156 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما