کارشناسی خودرو پورشه باکستر

    کارشناسی خودرو پورشه باکستر

    پورشه در کشور مادهمواره جزء خودروهای لوکس به حساب می آید. تمامی آپشن ها و مشخصات فنی پورشه باکستر سبب یک تجربه ی رانندگی لذت بخش میشود. همان طور که میدانید کشور آلمان در صنعت خودروسازی حرف اول را میزند و پورشه نیز یک برند آلمانی است که امکانات آن همواره به روز میباشد. در مقاله کارشناسی خودرو پورشه باکستر به بررسی سایر بخش های این خودرو میرویم.

    تاریخچه ی پورشه باکستر

    شرکت آلمانی پورشه در اواسط دهه ۹۰ میلادی تصمیم به تولید خودرویی ارزان تر نسبت به مدل معروف ۹۱۱ و اسپرت گرفت که نتیجه ی آن تولید باکستر در سال ۱۹۹۶ بود. نسل اول پورشه باکستر وارد کشور ما نشد با اینکه نا سال ۲۰۰۴ بر روی خط تولید قرار داشت. این خودرو پس از فراز و نشیب هایی که در واردات خودرو خارجی وجود دارد، سرانجام در اواخر دهه ۸۰ شمسی یا به عبارتی در سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ توانست وارد بازار ایران شود که در بدو ورود توجه افراد متمول را به خود جلب کرد.

    نسل سوم از خودرو پورشه باکستر به علت منع واردات خودرو های بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی اجازه واردات را نیافت. نسل چهارم این خودرو با حجم موتور کمتر و قابلیت توربوشارژ توانست اجازه ی واردات را کسب نماید که توسط معین موتور این واردات صورت گرفت. مدتی بعد با تصویب عدم واردات خودروهای با ارزش بالاتر از ۴۰۰۰۰ دلار عملا باری دیگر واردات این خودرو لوکس منع شد.

    موتور پورشه باکستر

    موتور در کارشناسی خودرو پورشه باکستر باید با تمام جرئیات بررسی شود. نسل چهارم این خودرو در دو ورژن ۷۱۸ باکستر و ۷۱۸ باکستر S روانه ی بازار شد. ورژن اول دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو و با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر بود. در صورتی که سری ۷۱۸ S با نسخه ی ۲.۵ لیتری توربو و و با گشتاور و قدرت ۴۰ نیوتن متر و ۵۰ اسب بخار به بازار عرضه شد. در نگاه ادل شاید متوجه فرق بین این دو نشوید اما با دقت بر خروجی اگزوز آن متوجه تفاوت آن ها خواهید شد. طوری که در سری ۷۱۸ خروجی اگزوز به شکل مستطیل و در نسخه ی ۷۱۸ S به شکل دو خروجی گرد در آمده است.

    آپشن های خودرو پورشه باکستر

    در کارشناسی خودرو پورشه باکستر به بررسی آپشن ها میپردازیم:

    آپشن drive mode یا رانندگی منحصر به فرد: این آپشن را جزء لاینفک خودروهای اسپورت میتوان نام برد. ویژگی تنظیم درایومود چهارحالته، ظاهر اهرم تنظیم آن و موقعیت در این آپشن اتفاقی کم نظیر میباشد.خود حالت تنظیم رانندگی منحصر به فرد به چهار دسته ی اسپرت، نرمال، شخصی و اسپرت پلاس تقسیم میشود. نوع نرمال در حالت رانندگی روزمره و عادی، نوع اسپرت مناسب برای شیطنت های جوانان در رانندگی، نوع اسپرت پلاس مناسب برای مسابقات در پیست، نوع شخصی نیز ترکیبی از این سه حالت میباشد.

    آپشن لانچ کنترل: این آپشن در کمتر خودرویی به چشم میخورد. طوری که خودرو در سریع ترین حالت ممکن شروع به حرکت میکند. این اتفاق توسط کنترل دریچه گاز، گیربکس، سیستم کنترل پایداری و... صورت میگیرد.

    آپشن قابلیت تنظیم صدای خروجی، بال عقب و ارتفاع سیستم تعلیق: هر سه حالت با انتخاب نوع رانندگی قابل تغییر میباشد که به صورت جداگانه نیز تنظیم میشود.

    آپشن سیستم صوتی عالی: امروزه خودروهای جوان پسند و اسپورت نیازمنددیک سیستم صوتی حرفه ای است که این نیاز با ۱۰ بلندگو و سیستم صوتی بوز، مانیتور ۷ اینچی لمسی با پورت های ورودی مختلف و ... به خوبی رفع میشود.

    آپشن گرم کن و سرد کن صندلی ها: پورشه باکستر برای بالا بردن سطح کیفیت خود مجهز به سیستم گرم کن و سردکن صندلی ها اسپورت میباشد.

    آپشن کروز کنترل هوشمند: سیستم تنظیم سرعت، کنترل گاز و ترمز با این آپشن به راحتی انجام میگیرد تا شما از مسافرت خود لذت ببرید.

    آپشن ریموت کنترل: با این امکان شما به راحتی میتوانید ریموت کنترل درب منزل و یا محل کار خود را با دکمه های آپشن HOME LINK همگام سازی نمایید و از آن لذت ببرید.

    آپشن رادار تغییر لاین: با استفاده از این آپشن در خودرو پورشه باکستر حای نگرانی برای تصادفات باقی نمیماند. به طوری که این امکان را به راننده میدهد که نقاط کور و نزدیک شدن خودروهای دیگر را از طریق سیستم صوتی و تصویری تشخیص دهد.

    اما به طور کلی پورشه از آپشن ها و امتیازات متفاوتی برخوردار است که آن را از سایر محصولات خارجی متمایز میکند. در کارشناسی خودرو پورشه باکستر تمامی این امکانات به دقت بررسی میگردد تا خریدار کوچکترین خسارتی را متحمل نشود.

    خواندن 637 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما