کارشناسی خودرو کیا سراتو

    کارشناسی خودرو کیا سراتو

    اگر هیچ اطلاعاتی در زمینه کارشناسی خودرو کیا سراتو ندارید با ما همراه باشید. خدمات کارشناسی خودرو امروزه به یک خدمات تخصصی تبدیل شده است که همه جوره نیاز به دانش فنی روز و همچنین دستگاه های پیشرفته دارد. اما در کنار این دو اصل مهم فاکتور هایی ماننر تجربه و تسلط کارشناس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    تاریخچه ای از کیا سراتو

    اگر در فکر خرید یک خودرو کاملا ایمن هستید کیا سراتو گزینه ای مناسب برای شماست. کیا سراتو در سال ۲۰۰۳ تولید شد که در واقع طرح آن در کشور آمریکا به این شکل طراحی شده است. ظاهر آن کاملا اروپایی به نظر می آید که توانسته جای خود را در بین علاقه مندان خودرو باز کند. نکاتی مانند فضای عالی عقب و ظاهری شیک توجه مشتری را به خود جلب مینماید. باید به این نکته اشاره کنیم که این خودرو در سه نسل و در کشور ما تا به حال نسل دوم آن مونتاژ و روانه ی بازار گردیده است. مونتاژ کیا سراتو در ایران به وسیله ی سایپا و در دو دسته اتومات ۲۰۰۰ و دستی ۱۶۰۰ انجام میشود. در اوایل کیا سراتو در دو ورژن کوپه و سدان روانه ی بازار شد که پس از مدتی نسخه ی کوپه آن دیگر عرضه نشد. به جای نسخه ی کوپه نسخه ی مدل هاچ بک تولید شد که البته این ورژن از کیا سراتو در کشورمان عرضه نمیشود.

    نقش بدنه در کارشناسی رنگ کیا سراتو

    در کشور ما به دلیل قیمت بالای خودروهای خارجی نو اغلب مردم به دنبال خرید خودرو خارجی به صورت دست دوم میباشند. کارشناسی خودرو کیا سراتو به عوامل زیادی مانند رنگ و فنی خودرو برمیگردد. برای خریداران خودرو بدنه آن اهمیت ویژه ای دارد چرا که شاید از نگاه آنان ظاهر خودرو نشان دهنده وضعیت سلامت خودرو باشد. در صورتی که بدنه و مشخصات فنی کاملا از هم متفاوت هستند. متاسفانه اغلب خریداران خودرو بدون کارشناسی اقدام به معامله میکنند و پس از مدتی با خسارات ناشی از آن روبه رو میشوند.

    کارشناسی خودرو سراتو و تست دیاگ

    کارکرد واقعی کیا سراتو و تمامی نقص های فنی توسط دستگاه تخصصی دیاگ که از طریق سنسورهای ECU و یا همان کامپیوتر خودرو مشخص میشود، قابل تشخیص هستند. بعد از بررسی تست دیاگ کارشناس به نقص فنی خودرو پی برده و کارکرد واقعی خودرو کیا سراتو به دست می آید. کارکرد واقعی خودرو نشان دهنده میزان طول عمر قطعات خودرو است که متاسفانه سودجویان این بازار آن را دستکاری میکنند تا خودرو را به عنوان یک خودروی کم کارکرد معرفی نمایند. اینجاست که نیاز به یک کارشناس خبره و مسلط دارید تا همه ی مشخصات اتومبیل شما را بررسی کنند و نتایج را در قالب یک گزارش کارشناسی به شما ارائه نمایند. با هزینه های سر سام آور تعمیرات خودرو، در صورتیکه کوچکترین نقص فنی در تجهیزات کیا سراتو موجود باشد، خسارت سنگینی متحمل شما خواهد بود.
    قیمت نهایی خودرو پس از ارزیابی دقیق تمامی شرایط خودرو به خریدار اعلام میگردد تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کند.

    آپشن ها در کارشناسی خودرو کیا سراتو

    پس از بررسی مشخصات فنی و بدنه ی کیا سراتو نوبت به آپشن ها و امکانات آن میرسد. آپشن های اصلی خودرو باید تغییری نکرده باشد که کارشناس به دقت این موضوع را ارزیابی مینماید.

    نقاط ضعف خودرو کیا سراتو

    در بعضی از موارد مشاهده شده است که عیوبی مانند نفوذ آب از طریق بالای پدال ها، صدای ترمز در سراشیبی، نفوذ بوی بنزین به داخل کابین در کیا سراتو وجود دارد. برخی از نارضایتی هایی از طرف مشتریان این خودرو نظیر کیفیت پایین رنگ آمیزی نسبت به ورژن وارداتی، عدم پایداری در سمت عقب خودرو، وارد شدن انواع صداهای بیرون مثل صدای تماس لاستیک با سطح زمین، ترمز های کاسه ای عقب، صندلی های خشک و... به گوش میرسد. اما در حالت کلی و با قیمت خودرو کیا سراتو میتوان آن را به عنوان یک خودرو میان رده معمولی تلقی کرد. البته در کشور ما دو نوع از این خودرو وجود دارد. اولی کیا سراتو ساپا و دومی سراتو کیا کره ای. با نشستن پشت فرمان هر یک متوجه تغییر در کیفیت هر دو خواهید شد. طبیعی است که کیا سراتو ساخت کره از متریال و مونتاژ بهتری برخوردار است که این خودرو را یک سر و گردن بالاتر از مونتاژی ساخت داخل قرار میدهد.

     
    خواندن 655 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما