کارشناسی خودرو برلیانس H330

    کارشناسی خودرو برلیانس H330

    اگر به دنبال کارشناسی خودرو برلیانس H330 هستید با ما در ادامه همراه باشید. میتوان گفت خودرو برلیانس H330 یک نمونه ی ارتقا یافته از خودرو برلیانس FSV است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ در بازار عرضه شد و توانست نظر علاقه مندان بازار خودرو را به خود جلب کند به طوری که در همان سال اول تولید فروش بالغ بر ۲۵ هزار دستگاه داشته باشد. به مرور زمان و با اضافه کردن آپشن های این خودرو طرفداران آن بیشتر شدند تا این که در سال ۲۰۱۴ فروش ۵۳ هزار دستگاه را ثبت کرد.

    برلیانس فقط با پیشرانه ۱.۵ لیتری تولید میشود. همچنین قابلیت نصب گیربکس دستی و اتومات در برلیانس H330 تعبیه شده است. این خودرو توسط پارس خودرو در کشورمان بر روی خط تولید قرار دارد. اگر به دنبال خودرویی معمولی و بدون دردسر میباشید که نه مصرف سوخت بالا و نه استهلاک بالایی دارد برلیانس H330 گزینه ی مناسبی برای شماست. همچنین قیمت مناسب آن امتیاز دیگری است که خریداران این خودرو را مشتاق به خریدن میکند. اما اگر به دنبال خودرویی با آپشن های مختلف و متنوع میباشید باید به دنبال گزینه ی دیگری باشید. آپشن های برلیانس H330 نسبت به قیمت خودرو در نظر گرفته شده و آپشن حرفه ای و خارق العاده ای ندارد.

    مشخصات کابین در کارشناسی خودرو برلیانس H330

    هنگام مشاهده اتاق برلیاس H330 متوجه طرح ساده و معمولی آن میشوید که آن طور که ظاهر خودرو جذاب و زیبا به نظر می آید، داخل کابین از طرح خاص و متفاوتی طراحی نشده است. البته برلیانس H330 برای مواردی مانند استفاده ی خانوادگی و مصرف عادی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    طراحی بدنه برلیانس H330

    بدنه ی خودرو برلیانس H330 نسبتا طرح جذابی دارد. طرح چراغ های جلو، گلگیر های برجسته، جلوپنجره شبیه به بی ام و، این جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است.

    مشخصات فنی در کارشناسی خودرو برلیانس H330

    اولین سری که از این خودرو به بازار عرضه شد پیشرانه ضعیف ۱.۵ لیتری داشت و عملکرد ضعیفی با ۱۰۳ اسب بخار و ۱۳۸ نیوتون متر گشتاور بر جای گذاشت. مخصوصا در ورژن اتومات آن که ضرایب سبک گیربکس سبب شتاب و کشش ضعیف خودرو شده بود. با آگاهی از این مشکل پارس خودرو پیشرانه ۱.۶۵ لیتری را جایگزین نمود تا ورژن جدید آن با ۱۵۴ نیوتون بر مترگشتاور و قدرت ۱۱۴ اسب بخار دیگر مشکلات قبلی را نداشته باشد. همچنان با ارتقاء سطح فنی این خودرو ، نمیتوان از آن به عنوان یک خودرو سریع و چالاک یاد کرد. در ارتباط با نسخه ۵ سرعته دستی باید بگوییم این نسخه هماهنگی خوبی با پیشرانه دارد در صورتی که نسخه ۴ سرعته اتومات آن با این که از دنده ی کمتری پشتیبانی میکند، از نرمی تعویض دنده ها نیز برخوردار میباشد.

    آپشن ها در کارشناسی خودرو برلیانس H330

    با عرضه شدن برلیانس H330 به بازار و آپشن هایی مانند سانروف اغلب این خودرو را به عنوان یک ماشین آپشنال در نظر میگرفتند. اما با گذشت زمان آپشن های خودرو های مختلف با برند های متفاوت آن قدر افزایش یافت که امکاناتی همانند سانروف دیگر رضایت آنان را جلب نمیکند. اما با این وجود میتوان تجهیزاتی مانند سانروف برقی، ترمز های ABS ، سنسور دنده عقب، کیسه هوای راننده، نمایشگر مرکزی، سیستم استارت بدون کلید و ... را در خودرو برلیانس H330) در نسخه اتومات) آن را به عنوان یک خودرو معمولی درنظر گرفت. برلیانس H330 از تست معتبر ایمنی بهره نمیبرد در صورتی که رقیب آن یعنی بسترن B30 دارای گواهی نامه ایمنی CNCAP و دریافت ۵ ستاره را در کارنامه خود دارد.

    رقیب جدی برلیانس H330 را میتوان دناپلاس در نظر گرفت اما هردو معایب و مزایایی دارد. به عنوان مثال دناپلاس اتومات توربو از شتاب بیشتر و آپشن های بهتری برخوردار است در صورتیکه برلیانس H330 از استهلاک، مصرف سوخت پایین و هزینه نگهداری کمتر بهره میبرد. مشخصات مصرف سوخت آن نیز ۶.۷ لیتر در صد کیلومتر است که حجم باک آن ۵۵ لیتر میباشد.
    اگر خودروی برلیانس H330 را پسند نموده اید کافی است با کارشناسان حامی کار تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن خودروی موردنظر شما با بهترین کیفیت کارشناسی شده و قیمت گذاری ان نیز انجام شود.

     
    خواندن 549 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما