کارشناسی خودرو سوناتا

    کارشناسی خودرو سوناتا

    در صورتی که به دنبال خرید خودرویی دست دوم هستید و از مشخصات فنی و ظاهری آن مطمئن نیستید، کارشناسی آن را به ما بسپارید. گروه تخصصی حامی کار با سابقه ی درخشان و با تکیه بر دانش روز دنیا آماده ی خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشد.

    مشخصات ظاهری کارشناسی خودرو سوناتا : خودرو سوناتا در سال ۱۹۸۵ اولین تولید خود را به بازار عرضه کرد. مدل تولیدی شرکت هیوندا در سال ۲۰۲۰ در طرحی سنگین و زیبا ساخته شده است. سوناتا از پرفروش ترین خودرو های خارجی در کشورمان میباشد که طرفداران زیادی نیز دارد. با یک نگاه از زاویه مقابل خودرو متوجه میشوید که این خودرو شبیه به فولکس واگن آرتئون طراحی شده است. چرا که در نگاه اولیه ما را متوجه این خودرو مینماید.
    ظاهر خودرو سوناتا از زیبایی خاصی برخوردار است. به طوری که نمای یک تیکه شیشه و صندوق عقب، عناصر کرومی اطراف چراغ ها، طراحی بدنه ی حرفه ای این مقوله را تایید میکند.‌

    مشخصات فنی خودرو سوناتا

    حجم موتور این خودرو کره ای ۱۶۰۰ سی سی و از نوع توربو است. موتور در قسمت جلو قرار دارد و گیربکس آن ۸ سرعته اتوماتیک میباشد. قدرت نسبتا خوبی با ۱۸۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور دارد و وزن آن ۱۴۲۹ کیلوگرم میباشد.
    در کارشناسی خودرو سوناتا تسلط کارشناس به مشخصات فنی خودرو حرف اول را میزند. زیرا وقتی تسلط کافی نسبت به انواع آپشن ها در مدل های مختلف، دانش کافی در زمینه مشخصات فنی خودرو، تشخیص درست رنگ خودور و... وجود نداشته باشد، متحمل ضرر و زیان بالایی خواهید شد.

    قیمت کارشناسی خودرو سوناتا

    کارشناسی خودرو سوناتا نسبت به مدل خودرو قیمت گذاری میشود. اما به درخواست مشتری قیمت گذاری خودرو پس از ارزیابی دقیق وضعیت خودرو به مشتری اعلام میگردد. این نکته قابل ذکر است که شرایط و جو روانی بازار نیز تعیین کننده ی قیمت خودرو میباشد. قیمت خودرو سوناتا همانند سایر خودرو های خارجی نسبت به نوسان در بازار ارز تغییر پیدا میکند. پس یک کارشناس خودرو به تمامی عوامل موثر بر قیمت گذاری خودرو نیز تسلط و تجربه ی کافی را داراست.

    عوامل موثر در کارشناسی خودرو سوناتا

    نکات مختلفی در کارشناسی خودرو دخیل هستند تا بررسی عملکرد منظم خودرو مشخص شود. عدم تعویض قطعات اصلی با قطعات فرعی و غیرفابریک مهم ترین دغدغه ی اغلب خریداران خودرو است. همچنین برای کسانی که به دنبال معامله این خودرو هستند، طراحی منحصر به فرد کابین آن نیز مورد توجه مشتریان آن قرار میگیرد. البته خودرو سوناتا همانند سایر خودرو های کره ای در نسل های مختلفی تولید شده اند و با پیشرفت هر نسل امکانات و آپشن های مختلفی به آن نیز اضافه شده است.

    اما حالا به برخی از آپشن ها و تجهیزات این خودروی کره ای مبپردازیم. امکاناتی نظیر دوربین دید عقب، سنسورهای عقب و جلو، سیستم مدیریت سوخت هوشمند، تهویه اتومات، کروز کنترل، سقف پانوراما، رادار نقطه کور، گرمکن فرمان، چراغ چرخشی نمایشگر ۷ اینچ، سردکن و گرمکن صندلی ها، آینه وسط الکتروکرومیک و آپشن های مختلفی که در این خودرو تعبیه شده است، میتواند دلایل خوبی برای جذب مشتریان باشد. نکته مهمی که در خودرو سوناتا وجود دارد عایق بندی استانداردی است که در آن به کار رفته است. چرا که حتی یک بار تست رانندگی این‌خودرو را انجام داده باشید، متوجه عدم درز صدا به داخل کابین خواهید بود. شتاب گیری عالی و فرمان پذیری مناسب آن را از سایر رقبا متمایز کرده است.

    نقاط ضعف در کارشناسی خودرو سوناتا

    با همه ی ویژگی های مثبتی که در خودرو سوناتا وجود دارد، باید به معایب آن نیز اشاره کنیم: اگر این خودرو را با تویوتا کمری و اپتیما مقایسه کنید، متوجه به اصطلاح کم آوردن آن میشوید. خشکی سیستم تعلیق سوناتا یه نقطه ضعف مهم محسوب میشود. بالا بودن قیمت این خودرو و همچنین بالا بودن هزینه قطعات و خدمات این خودرو یک امتیاز منفی برای خریداران آن به حساب می آید.
    خب، اکنون تصمیم با شما ما سعی کردیم از زاویه های مختلفی به کارشناسی خودرو سوناتا بپردازیم تا شما با اطلاعات و دانش کافی اقدام به خرید نمایید.

     
    خواندن 394 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما