کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج



    کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج

    کیا از برند های معروف در زمینه ی تولید خودرو های لوکس میباشد. تولیدات این کارخانه ی کره ای همواره مورد توجه خودرو سواران بو ده است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و واردات قابل توجهی از این برند کره ای در کشور صورت گرفته است. زیبایی و فول آپشن بودن محصولات کیا موتورز از ویژگی های بارز آن به شمار می آید. قیمت خودرو های کیا موتورز به دلیل هزینه ی گمرک و نرخ دلار نسبتا بالاست.

     

    با این وجود خودروهایی مانند کیا موتورز در ایران با استقبال گرمی روبه رو شده اند. اگر به دنبال خرید خودرو کیا اسپورتیج و برای کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج سر در گم هستید که به کدام مرکز کارشناسی خودرو مراجعه کنید، نگران نباشید مرکز حامی کار با سابقه ی درخشان در زمینه انواع کارشناسی انواع خودرو های خارجی و داخلی در خدمت شماست. کلیه خدمات کارشناسی خودرو در مرکز حامی کار پذیرفته میشود.

    چکیده ای از خودرو کیا اسپورتیج

    کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج: موتور خودرو کیا اسپورتیج ۲.۴ لیتر میباشد و در سال ۲۰۱۱ روانه ی بازار شد. کیا اسپورتیج در همان اوایل تولید توانست جای خود را در میان مشتریان باز کند. مشخصات بارز در این خودرو جعبه دنده ۶ سرعته و موتور توربو با تولید ۱۷۲ اسب بخار است که توانسته رضایت طرافداران خود رو جلب کند.

    خدمات کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج

    توصیه ی کارشناسان حامی کار عدم خرید خودرو بدون کارشناسی است. خصوصا خودرو های خارجی مانند کیا اسپورتیج که آپشن های مختلفی دارد. در کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج مواردی نظیر ارزیابی دیجیتالی بدنه خودرو، اطمینان از سلامت رنگ بدنه خودرو ( حتی در مقیاس میکرون) به دقت بررسی میگردد. به شما این اطمینان را میدهیم که کوچکترین مواردی مانند پولیش، صافکاری بدنه، تغییر در اجزای بدنه از چشم کارشناسان ما پنهان نخواهد ماند. در صورت وجود نقص در بدنه خودرو به خریدار اعلام میشود و برآورد خسارت صورت میگیرد.

    بررسی موتور و وضعیت فنی خودروهای خارجی به شدت از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که کوچکترین نقص فنی در موتور میتواند صدمات جدی به خودرو وارد نماید. بنابراین دستگاه تخصصی دیاگ با تکنولوژی روز دنیا، در کمترین زمان ممکن عیوب خودرو را شناسایی کرده و به راحتی میتوان آن را برطرف کرد. وضعیت فنی خودرو کیا اسپورتیج و وضعیت بدنه آن بیشترین تاثیر گذاری در قیمت خودرو را داراست.

    اگر بخواهیم به طور کلی کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج را بررسی کنیم میتوانیم موارد زیر را نام ببریم: بررسی کامل بدنه و قطعات آن، ارزیابی تمامی عملکردهای فنی خودرو شامل گیربکس و موتور، وضعیت شاسی، سقف و ستونها، عملکرد همه ی آپشن ها، بررسی شرایط لاستیک ها و...

    در خصوص رنگ بدنه خودرو دستگاه های دیجیتالی بهترین گزینه برای تشخیص رنگ خودرو میباشد. ضخامت سنج یکی از این تجهیزات است که کارشناسان حامی کار از آن استفاده میکنند. متاسفانه عده ای از نقاشان به وسیله ی این دستگاه عدد به دست آمده را در همه جا یکسان میکنند تا کارشناسان به آن پی نبرند. اما در اینجا تجربه و حاذق بودن کارشناس مشخص میشود. کارشناس خبره توانایی تشخیص هرگونه کلاهبرداری در این زمینه را دارد.

    خرید بدون کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج

    همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم عده ای قبل از مشاوره و کارشناسی خودرو اقدام به خرید مینمایند‌‌‌. اما این کار با خطرات جدی روبه رو است. چرا که با وجود مشکل در خودرو خریداری شده، ممکن است خسارات زیادی متحمل شما باشد. توصیه ی کارشناسان حامی کار به خریداران خودروهای دست دوم و نو این است که خودروی موردنظر را از نزدیک بررسی کنند. ارزیابی های اولیه خودرو را انجام دهند. در صورتی که خودرو مورد پسند شما واقع شد، با کارشناسان حامی کار تماس گرفته تا قیمت گذاری و شرایط کلی خودرو به اطلاع شما خریدار محترم رسانیده شود.

    امروزه با عدم صداقتی که در معاملات خودرو وجود دارد، نمیتوان بدون کارشناسی خودرویی را خریداری نمود. امکانات و آپشن های مختلف خودروهای خارجی این سختی را دوچندان میکند. چرا که بارها دیده شده که آپشن های اورجینال خودروهایی مانند کیا اسپورتیج به آپشن های غیرفابریک تبدیل شده اند. سپس بدون توجه خریدار، خودرو معامله میشود.

    هزینه کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج

    شما جهت کارشناسی خودرو کیا اسپورتیج میتوانید به مرکز تخصصی حامی کار مراجعه نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید. همچنین میتوانید با شماره های تماس ما ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان ما در محل شما حاظر شوند. کلیه خدمات کارشناسی خودرو با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه میگردد. قابل ذکر است هزینه کارشناسی خودرو متناسب با مدل خودروها متغییر میباشد. با مراجعه به کارشناسان حامی کار با خیالی آسوده اقدام به خرید خودروی موردپسند خود نمایید.

    خواندن 493 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما