خدمات کارشناسی خودرو

    بازار خودرو همواره از جذابیت بالایی بین خریداران و فروشندگان برخوردار بوده است. خرید و فروش خودرو چه به صورت نو و چه دست دوم نیازمند خدمات کارشناسی خودرو میباشد. شاید از نگاه شما خودرویی که به اصطلاح صفر خریداری میکنید نیاز به کارشناسی نداشته باشد. اما باید به شما عرض کنیم به دلیل مشکلات فنی که گاها در بخش تولید این خودروها به وجود می آید، کارشناسی آن نیز یک امر مهم و ضروری است.

     

    غلب افراد خدمات کارشناسی خودرو را ساده و پیش پا افتاده میپندارند زیرا خرید و فروش خودرو را عادی میشمارند. اما این گونه نیست، زیرا ممکن است بارها افرادی را دیده باشید که خودرویی را بدون کارشناسی خریداری نموده اند و پس از گذشت چند روز از خرید خود پشیمان شده اند. به نظر شما چرا؟

    پاسخ کاملا واضح است. زیرا هنگام خرید خودرو فقط به زیبایی و ظاهر خودرو دقت نموده اند.
    خدمات کارشناسی خودرو در کشور ما آن طور که باید و شاید به آن اهمیت داده نمیشود و از دید عده ای هزینه ی اضافی به نظر می آید. در صورتی که هر کاری نیازمند متخصص و کاربلد آن میباشد.شما حتی اگر از تجربه ی بالایی در زمینه معاملات بازار خودرو برخوردار باشید، تجهیزات پیشرفته و به روز را در اختیار ندارید.

    تفاوت خدمات کارشناسی خودرو و معاینه فنی

    در بعضی مواقع افراد معاینه فنی خودرو را با کارشناسی خودرو یکی میدانند. یا با بررسی خودرو هنگام معاینه فنی حس میکنند دیگر نیازی به خدمات کارشناسی خودرو ندارند. در صورتی که این دو با هم تفاوت های زیادی دارند. به عنوان مثال در معاینه فنی قیمت و ارزش واقعی خودرو محاسبه نمیگردد. ارزیابی قطعات بدنه و فنی خودرو فرق دیگر بین معاینه فنی و کارشناسی خودرو میباشد. میزان کارکرد واقعی خودرو از جمله تفاوت بین این دو مقوله جدا از هم میباشد.

    ارزیابی فنی و موتوری در خدمات کارشناسی خودرو

    عملکرد صحیح هر خودرو به مشخصات فنی آن برمیگردد. یعنی هرچه قطعات و تجهیزات خودرو از سلامت کامل برخوردار باشند، بازدهی خودرو به مراتب بالاتر میرود. بررسی فنی خودرو امروزه با به روزترین تجهیزات و دستگاه ها مانند دستگاه تخصثی دیاگ و دستگاه تست رنگ یا ضخامت سنج صورت میگیرد.

    تست آپشن های خودرو ها در خدمات کارشناسی خودرو

    همان طور که مطلع هستید خودروهای خارجی از آپشن های زیادی برخوردار هستند. اما این اپشن ها بسته به نوع و برند آن متفاوت میباشد. بنابراین کارشناس موردنظر باید از تسلط کافی در زمینه ی خودروهای مختلف و آپشن های آن برخوردار باشد. مرکز تخصصی حامی کار پذیرای کارشناسی خودروی شما و همچنین آماده ی اعزام کارشناس به محل شما میباشد.

     
    خواندن 307 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما