کارشناسی خودرو چگونه انجام می گیرد ؟

    کارشناسی خودرو چگونه انجام می گیرد ؟

    کارشناسی خودرو یک رشته ی تخصصی به حساب می آید که هرگز یک رشته ی مبتدی و ساده نبوده و نیست.
    شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد داشته اید خودرویی را خریداری کنید، اما از صفر بودن آن یا سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اید. برای حصول اطمینان از سلامت بدنه و فنی و همچنین صحت و سقم کیلومتر کارکرد خودرو نیاز به یک فرد متخصص می باشد.اما این سوال برای شما پیش می آید. 

     

     کارشناسی خودرو چگونه انجام می گیرد؟

     

    استفاده نکردن از کارشناسی خودرو پیش از خرید آن می تواند ضرر های مالی برای شما به بار بیاورد.به همین خاطر این موضوع را مهم می دانیم و تاکید می کنیم که در هنگام خرید هرگونه خودرو دست دومی و یا صفر با کارشناس خبره و با تجربه جهت کارشناسی خودرو تماس بگیرید.

     


     

    جهت استفاده از خدمات کارشناسی خودرو می توانید با رجوع به صفحه ی ارتباط با ما درخواست خود مبنی بر ارسال کارشناس به محل شما را ثبت کنید.پس از ثبت درخواست و ارتباط شما با مرکز حامی کار، کارشناسان ما به سرعت در محل موردنظر حاظر میشود.

    کارشناسی خودرو شامل چه کارهایی می شود؟

    از آن جا که کارشناسی خودرو برای خرید خودرو کار بسیار واجبی است، دارای مراحلی ست که توسط کارشناس حامی کار انجام می گیرد.بعد از حصول اطینان از سلامت خودرو می توانید بدون ریسک آن را خریداری فرمایید.

     

    حال درخواست کارشناس خودرو داده اید و می خواهید بدانید کارشناسی خودرو چگونه انجام می گیرد؟

    کارشناسی خودرو شامل:

    کارشناسی بدنه خودروتست رنگ خودرو با استفاده از الکومترکارشناسی فنی موتور و گیربکستست سلامت آپشن هابررسی اصالت قطعات خودروتست رانندگیارائه ی برگه گزارش نهایی

     

    حال باید دید تفاوت این آپشن ها درچیست ویا یک خودروی فول آپشن شامل چه آپشن هایی است؟اصلا آپشن هایی که دارد در کمپانی سازنده نصب شده یا در بازار توسط دلالان به منظور فریب خریدار نصب شده؟!آپشنی که دارد کار می کند وسالم است یا خیر؟!
    تمامی این موارد توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار میگیرد و نتیجه ی نهایی به شما اعلام میگردد.

     
    خواندن 217 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما