چندین سوال متداول در زمینه کارشناسی خودرو

    همیشه در ذهن مراجعه کنندگان به مراکز کارشناسی خودرو سوالاتی وجود دارد که ذهن آنان را درگیر مینمایند. اما ما به بخشی از این سوالات در این مقاله میپردازیم:
    در چه محیطی می توان خودرو را کارشناسی نمود؟

     

     

    برای پاسخ به این سوال باید بگویم با توجه با این نکته که کارشناسی خودرو در محل به چه صورت انجام می گیرد، بنابراین کارشناسان حامی کار در هر محلی آماده ارائه خدمات هستند اما برای برسی کامل بدنه ماشین لازم است تا ماشین در محلی روشن قرار داشته باشد تا رنگ ،شاسی و بدنه ماشین و قسمت موتور و فنی خودرو بدون کوچک ترین نقصی انجام شود.

     

     

    آیا در کارشناسی خودرو از ابزار و تجهیزات خاصی استفاده می شود؟

    بله ، برای چک کردن خودرو در هر بخش که شامل کارشناسی بدنه و رنگ سقف و ستون ها و همچنین بررسی بخش فنی از دستگاه های مخصوص استفاده می گردد. دستگاه تست رنگ و ضخامت سنج و همچنین دستگاه دیاگ از انواع پرکاربرد و معروف این حرفه می باشند.

     

     

    کارشناسان حامی کار در دوره های آموزشی نحوه کارکرد تمامی تجهیزات و دستگاه ها را آموزش دیده اند و مهارت کافی برای استفاده از آن ها را کسب کرده اند.

    تست رانندگی خودرو نیز توسط کارشناس خودرو صورت می گیرد؟

    در بخش بررسی و کارشناسی فنی خودرو پس از اطمینان از سلامت ماشین ، کارشناس ماشین به همراه خریدار و فروشنده اقدام به تست رانندگی مینماید تا مواردی که در زمان رانندگی قابل نمایش هستند را نیز بررسی نمایند.

     

    آیا بعد از انجام کارشناسی خودرو ، برگه کارشناسی ارائه می شود؟

    بله کارشناسان ما پس اتمام بررسی کامل ماشین برگه ای به عنوان برگه کارشناسی خودرو که دارای اعتبار قانونی نیز می باشد به درخواست دهنده تحویل می دهد که موارد برررسی شده به دقت و با جزییات در آن ذکر شده است.

     

     

    ما در این نوشته سعی بر این داشتیم تا به بخشی از سوالات متداول شما هم وطنان عزیز پاسخ دهیم و تا حد امکان شما را در مراجعه به مراکر کارشناسی خودرو یاری نمائیم. امیدواریم در ایم امر قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم .

     
    خواندن 242 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما