چگونه کارشناسی خودرو مطمئنی را بیابیم؟

    کارشناسی خودرو از جمله کارهایی است که باید به طور دقیق بررسی شود. ما در اینجا با توجه به اصل ضرورت بر بررسی خودرو پیش از خرید از نظر رنگ ، سلامت بدنه – ستون و فنی ، به شرح دلایل مختلف برای درخواست کارشناس پرداخته ایم. اما اکنون بعد از دانشتن این امر چگونه شرکت کارشناسی ماشینی را انتخاب کنیم که از هر نظر به کارشناس و خدمات آن ها اطمینان داشته باشیم؟

     

     

    بسیار مهم است که کدام شرکت را انتخاب می کنید چرا که شما بعد از کارشناسی خودرو در محل و قیمت گذاری ماشین دست دوم  ،اقدام به خرید می نمایید و در صورت عدم مهارت کارشناس و تشخیص نادرست وی ، احتمال متضرر شدن شما از هر دو جهت مالی و جانی بسیار بالا خواهد بود.

    مراکزی که به کارشناسی خودرو میپردازند، باید از سابقه و تجربه ی کافی برخوردار باشند. توصیه ی ما به شما این است که قبل از مراجعه به مراکز کارشناسی خودرو از تجربه و رضایت مشتریان آن مجموعه اطمینان حاصل نمایید.

     

     

    با توجه به تفاوت ساختاری در تولید خودروهای خارجی و داخلی، انتخاب مراکز کارشناسی خودرو نیز متفاوت میباشد. اغلب کارشناسانی که خودروهای خارجی را ارزیابی میکنند، توانایی بررسی خودروهای داخلی را نیز دارند.

    بیش ترین میزان درخواست برای کارشناس خودرو برای خرید ماشینی دست دوم می باشد اما شما باید ماشین صفر را نیز کارشناسی کنید .

     

    در صورت امکان به مراکزی مراجعه نمایید که دارای مجوز رسمی از مراجع ذی صلاح باشند. نکته ی قابل توجه در هنگام مراجعه به این مراکز، تخصص کارشناسان آن مرکز میباشد. به طوری که دوره های مربوطه را به طور کامل و آکادمیک طی کرده باشند. بعد از بررسی ها و کارشناسی ماشین قیمت گذاری انجام می شود و بعد از آن تمام اطلاات و مراحل کار در برگه ی معتبر به شما ارائه خواهد شد.

    امروزه خرید و فروش ماشین بین مردم رواج پیدا کرده است . بیش تر کسانی که قصد خرید ماشین دارند باید حتما از یک کارشناس ماهر و خبره در این زمینه کمک بگیرند.

     

    از نکات مهم دیگر در مراجعه به مراکز کارشناسی خودرو داخلی و خارجی، استفاده از به روزترین تجهیزات و امکانات و همچنین استفاده از نیز
    روهای مجرب و کارآزموده میباشد.

     
    خواندن 223 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما