کارشناسی خودرو داخلی

    کارشناسی خودرو داخلی

    کارشناسی خودرو داخلی با کارشناسی خودرو خارجی متفاوت است. زیرا امکانات و تجهیزات این دو دسته بسیار مجزا میباشد. برای اینکه یک خودروی مناسب و بدون عیب و ایراد خریداری نمایید، قطعا نیاز به کارشناسی خودرو دقیق دارید. اگر بدون یک کارشناسی خوب خودروی موردنظر را خریداری نمایید باید خسارات احتمالی آن را نیز به جان بخرید. چرا که در خرید و فروش خودروها متاسفانه کلاهبرداری های متعددی صورت میگیرد.

     

    بدنه در کارشناسی خودرو داخلی

    بدنه ی خودروها چه داخلی و چه خارجی نیاز به کارشناسی فوق تخصصی دارد. رنگ بدنه حتی در حد میکرون تاثیر بسزایی در کارشناسی خودرو دارد. امروزه با دستگاه های پیسرفته میزان رنگ شدگی و تاثیر آن در قیمت خودروی کارشناسی شده ی داخلی قابل تشخیص میباشد.

    سقف خودرو در کارشناسی خودرو داخلی

    سقف خودرو نقطه ی عطفی در تشخیص تصادفی بودن خودروها میباشد. زیرا اگر سقف خودرو رنگ داشته باشد میتوان گفت خودرو به اصطلاح چپی است.

     

     

    ستون خودروها در کارشنلسی خودرو داخلی

    یک راه دیگر تشخیص تصادفی بودن خودرو ستون ها میباشد. اگر ستون ها تعمیر و رنگ شده باشد حتما دچار سانحه شده است. ستون ها کاملا نشان دهنده ی وضعیت خودرو هستند‌. زیرا چهارچوب کلی و نمای بیرونی حودرو بستگی به سلامت ستون خودرو دارد.

    شاسی ها در کارشناسی خودرو داخلی


    ضربه به شاسی ها و آسیب دیدن آنها نشان دهنده ی ضربه به شاسی عقب و یا جلو میباشد. تشخیص این ضربه ها و میزان خسارت به خودرو فقط تخصص یک کترشناس با تجربه است. کارشناسان با بهره گیری از به روزترین تجهیزات میران آسیب دیدگی به شاسی ها را تشخیص میدهند. اگر شاسی ها آسیب جدی دیده باشد به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد و میزان خسارت وارده به خودرو و همچنین بررسی میزان افت قیمت خودرو محاسبه میگردد.

     


    فرمان خودرو در کارشناسی خودرو داخلی

    تست میزان فرمان خودرو یکی از مواردی است که در کارشناسی خودرو ها بررسی میگردد. تست رانندگی در ارزیابی خودرو شامل میزان فرمان خودرو نیز میباشد.

    موتور خودرو ها در کارشناسی خودرو داخلی

    میتوان گفت مهم ترین قسمت کارشناسی خودرو داخلی تست موتور آن میباشد. موتور خودرو ها بسیار در معرض آسیب جدی هستند. در واقع محرک اصلی خودرو موتور آن میباشد که نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تر دارد. البته گیربکس و موتور در حقیقت مکمل یکدیگر بسته به نوع خودرو گریبکس به صورت دستی و اتوماتیک دنده ها را جا به جا می کند . وظیفه ای که گیربکس دارد انتقال قدرت تولید شده توسط موتور به چرخ می باشد .
    اگر گیربکس دچار مشکل شده باشد باعث بالا رفتن میزان سوخت و هزینه ها برای شما خواهد شد و بررسی این قسمت نیازمند تخصص می باشد. بنابراین نقش موتور و گیربکس قابل توجه میباشد.

     

     

     
    خواندن 209 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما