تشخیص رنگ خودرو در محل

    همه ی مراحل کارشناسی میزان رنگ شدگی بدنه یا به عبارتی تشخیص رنگ خودرو، به وسیله ی دستگاه های ضخامت سنج دیجیتال صورت میگیرد و تمامی نقاط خودرو اعم از سقف، ستون، گلگیرها، درب ها و شاسی ها بررسی میشوند. 

    در کارشناسی که به وسیله ی دستگاه دیاگ انجام میشود، همه ی مشخصات فنی خودرو اعم از ترمز، موتور، گیربکس، آپشن های مختلف، جلوبندی و ... ارزیابی میگردد.

     

    تشخیص رنگ خودرو

    بررسی میزان رنگ خودرو کار بسیار دقیقی است که با چشم قابل تشخیص نیست. دستگاه های تشخیص رنگ خودرو در محل شما، تنها با صرف چند دقیقه امکان پذیر است. زیرا این دستگاه ها قابلیت تشخیص میزان رنگ حتی در اندازه های میکرون را دارند.

     

     

    در فرایند کارشناسی خودرو نکات نقاط مختلف خودرو مورد ارزیابی قرار میگیرد: کارشناسی رنگ، بدنه و شاسی ها


    • کارشناسی فنی گیربکس و موتور
    • بررسی دقیق کارکرد خودرو
    • نصب دیاگ تخصصی خواندن کد های خطا
    • تست جلوبندی، شتاب و سیستم تعلیق خودرو
    • ارائه گزارش رسمی و مکتوب از خودروی کارشناسی شده
    • قیمت گذاری دقیق بر روی خودروی شما
    • حضور در محل پس از ۱ ساعت

     

    در کشور ما بدنه و میزان رنگ شدگی آن بسیار اهمیت دارد. چرا که نقش بسزایی در قیمت خودرو بازی میکند. این نکته آن قدر حائز اهمیت میباشد که مراکزی تحت عنوان مراکز کارشناسی خودرو را به وجود آورده اند. در قدیم برای تشخیص خودروی رنگ شده صافکاران از قلم آهنربایی استفاده میکردند و یا حتی به صورت تجربی و با چشم تشخیص میدادند. اما امروزه نیاز به این کارهای زمان بر و بیهوده نیست. چرا که با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه های فوق پیشرفته، نیازی به استفاده از این ابزار های پیش پا افتاده نیست.

    اصولا تشخیص رنگ خودرو در محل به سه صورت انجام میگیرد: ۱- تشخیص رنگ خودرو از نظر سقف و ستونها ۲- تشخیص رنگ خودرو از نظر رنگ قطعات خارجی بدنه مانند کاپوت و درب ها ۳- کارشناسی خودرو از نظر قطعات تعویض شده ی بدنه خودرو
    مورد اول از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که این قسمت بیشترین میزان خسارت را در تصادفات به خود اختصاص میدهد.

     

     

    هدف اصلی در تشخیص رنگ خودرو در محل جلوگیری از ضرر و زیان خریدار است. این ضرر و زیان بسته به نوع و مدل خودرو تا ۲/۶ درصد تخمین زده میشود.

    ریکاوری رنگ خودرو

    ریکاوری رنگ خودرو همان بازسازی رنگ خودرو میباشد. در این نوع بازسازی از مواد نانو 

    و پولیش استفاده میشود.

    خدمات تشخیص رنگ خودرو در محل

    تشخیص رنگ خودرو در محل نیازمند فضایی گسترده و دارای نور کافی میباشد. در صورتی که هر چه فضا و نور موجود در آن به اندازه ی کافی وجود نداشته باشد، میزان خطا در تشخیص رنگ خودرو بالاتر میرود.

     

     
    خواندن 317 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما